Archief - Mobo S775 AGP en PCI-e ,DDR en DDR2 !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ghosterror

Legacy Member
Voila heb me een nieuw moederbordje aangeschaft en dus mag mijn tijdelijkbordje de deur uit.
Superhandig bordje aangezien het S775 socket is, maaaar: AGP en PCI-e videokaarten ondersteunt. Ook lust hij zowel ddr als ddr2 geheugen.
Dus ideaal voor iemand die zijn 'oud'systeempje wat extra pit wil geven met een Core2Duo (quad) of een ander intel cpu. Maar geen zin heeft om een andere videokaart en geheugen er al bij te kopen .
linkje naar het moederbord : http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=4CoreDual-VSTA&s=

is 6maand oud, faktuur voorhanden en nooit overklokt geweest.

richtprijs: 40€

(staat ook op tonesforum)

seakertje

Legacy Member
hallo,
25 euro afgehaald, moet ook dienen als overgangsbordje
groeten,

ghosterror

Legacy Member
heb al een bod van 30€ exclu op tones... Je zal dus hoger dan dat moeten gaan ;)

seakertje

Legacy Member
ach ok.
Kzal het dan eerst moeten navragen of ze hoger willen gaan

ghosterror

Legacy Member
nog effe erbij vertellen, alles zit erbij in de doos, kabels, boekje, cd, backplate ect... En nog 1,5j garantie. Dus eigenlijk een nieuw bordje waar van je zeker bent dat het goed werkt ;)

ghosterror

Legacy Member
35€ excl, da begint er al beter op te trekken :). als er binnen een paar dagen niemand meer bied is hij voor jou Boeme.....dingens ;)

kibo

Legacy Member
ivm report:

threadstarter had idd iets meer informatie mogen geven,
maar langs andere zijde met deze kerstperiode zal ts niet veel online geweest zijn,
en checkte eerst zijn tonesthread, en zag wss dat bodje van 40€ afgehaald(was zijne richtprijs).
Dus kan je hier moeilijk negatieve voor geven hè

seakertje

Legacy Member
kibo zei:
ivm report:

threadstarter had idd iets meer informatie mogen geven,
maar langs andere zijde met deze kerstperiode zal ts niet veel online geweest zijn,
en checkte eerst zijn tonesthread, en zag wss dat bodje van 40€ afgehaald(was zijne richtprijs).
Dus kan je hier moeilijk negatieve voor geven hè

Nog eens een reden om steeds links te plaatsen naar de andere verkoopsites, waar men dezelfde zaken verkoopt. (staat trouwens in de regels).

Nu moet je als koper zelf de thread gaan zoeken op de andere sites, als het al wordt vermeld dat het ergens anders te koop staat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan