ghosterror
Legacy Member
Voila heb me een nieuw moederbordje aangeschaft en dus mag mijn tijdelijkbordje de deur uit.
Superhandig bordje aangezien het S775 socket is, maaaar: AGP en PCI-e videokaarten ondersteunt. Ook lust hij zowel ddr als ddr2 geheugen.
Dus ideaal voor iemand die zijn 'oud'systeempje wat extra pit wil geven met een Core2Duo (quad) of een ander intel cpu. Maar geen zin heeft om een andere videokaart en geheugen er al bij te kopen .
linkje naar het moederbord : http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=4CoreDual-VSTA&s=
is 6maand oud, faktuur voorhanden en nooit overklokt geweest.
richtprijs: 40€
(staat ook op tonesforum)
Superhandig bordje aangezien het S775 socket is, maaaar: AGP en PCI-e videokaarten ondersteunt. Ook lust hij zowel ddr als ddr2 geheugen.
Dus ideaal voor iemand die zijn 'oud'systeempje wat extra pit wil geven met een Core2Duo (quad) of een ander intel cpu. Maar geen zin heeft om een andere videokaart en geheugen er al bij te kopen .
linkje naar het moederbord : http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=4CoreDual-VSTA&s=
is 6maand oud, faktuur voorhanden en nooit overklokt geweest.
richtprijs: 40€
(staat ook op tonesforum)

. als er binnen een paar dagen niemand meer bied is hij voor jou Boeme.....dingens