Archief - mobo + cpu + ram (X2 4200 + 2 GB DDR)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
ik overweeg naar quad core over te stappen,
indien ik deftige boden krijg, mag dit hier weg (enkel in zn geheel liefst, tenzij ik alles kwijt raak)


4 latjes DDR 512 MB
2 ervan van kingston, 2 andere van apacer
dus 2 gigabyte in totaal


moederbord:
asrock socket 939
type 939a8x-m

cpu:AMD 4200+ socket 939



garantie:
cpu , moederbord en die 2 kingstons zijn nog in garantie,
die andere 2 latjes heb ik van iemand op dit forum gekocht, dus geen garantie,
maar alle 4 zijn getest met memtest, dus geen probleem ;)


wel liefst afhaling, of ergens afspreken (brugge, gent, oostende)

indien boden te laag zijn, behoud ik mij het recht...

S.conceiçao7

Legacy Member
is boxed.

ma kzou toch graag alles in eens weg krijgen hoor, anders zit ik met de rest.

kzou zeggen, 60 voor de cpu & cooler, 40 voor mobo,
en 100 voor de 4 latjes (das de prijzen die ik hier ook lees op dit forum).

meeneemprijsje van 200 euro excl / afgehaald!
(alles is nog in garantie, buiten die 2 ram latjes, en nix is er overgeclocked geweest dusja)

wackoamd

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
is boxed.

ma kzou toch graag alles in eens weg krijgen hoor, anders zit ik met de rest.

kzou zeggen, 60 voor de cpu & cooler, 40 voor mobo,
en 100 voor de 4 latjes (das de prijzen die ik hier ook lees op dit forum).

meeneemprijsje van 200 euro excl / afgehaald!
(alles is nog in garantie, buiten die 2 ram latjes, en nix is er overgeclocked geweest dusja)

oke bod van 60 euro cpu

als je me de settings van het kingston ram kunt vertellen
doe ik daar misschien ook nog een bod op

kwestie van compatible met mn corsair

DoubleYouIm

Legacy Member
asrock socket 939
type 939a8x-m
+2latjes van kingston is dit dual channel DDR ?pc 3200?

bod van 120euro!

daFour

Legacy Member
wackoamd zei:
denk dat er al 60 euro is geboden:naughty:
Ok 65 dan (edit;heb nog een bod op een 3800+ ergens anders,dit bod vervalt als hij akkoord gaat)Dan is em voor u wackoamd.

S.conceiçao7

Legacy Member
@ doubleyouIM
bod is genoteerd, maar je bent van antwerpen.
hoe spreken we af? verzending ligt op 5 euro ongeveer, als je 125 euro wilt storten, stuur ik het op met je.
is idd Dual channel pc 3200 !

@ elmasacretum, jouw bod is ook genoteerd,
maar eerst moet het moederbord weg, dus ik wacht nog ff af tot doubleyouIm de betaling heeft doorgevoerd !
ps. kan je in jabbeke zelf geraken ook? want het is eigelijk daar dat ik woon :)

S.conceiçao7

Legacy Member
DoubleYouIm zei:
ow ow foutje met die processor incl wel te verstaan ?

mja dan zou ik toch liever iets meer zien hoor.
dan ga ik liever voor het bod van 68 € voor de cpu.

anyway, vanaf nu stel ik hem ook te koop via vrienden / familieleden.

S.conceiçao7

Legacy Member
Tommi44 zei:
Hoe zit het met mijn bod van 30EUR op 2x512mb ram?

niet genoteerd. te laag!

is trouwens ook al zo goed als zeker verkocht aan een familielid, die 260 bied op het gehele pakket!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan