benwake
Legacy Member
Hoi,
Gisteren een G15 aangeschaft, perfect toetsenbord, super schoon, maar voor mij een klein nadeel: mijn bureaublad waar mijn tobo op staat is te klein, dan komt het scherm onder het bovenste gedeeelte van mijn bureau => ik zie dus nix van het scherm (of moet mij naar beneden buigen):doh:
Aangezien ik het niet zie zitten om van bureau te veranderen voor een tobo, vroeg ik me af of iemand een Logitech Dinovo had liggen? Er zijn dus 3 mogelijkheden:
1/ ik verkoop mijn G15
2/ Ik koop je Dinovo
3/ we ruilen
Grtz
Gisteren een G15 aangeschaft, perfect toetsenbord, super schoon, maar voor mij een klein nadeel: mijn bureaublad waar mijn tobo op staat is te klein, dan komt het scherm onder het bovenste gedeeelte van mijn bureau => ik zie dus nix van het scherm (of moet mij naar beneden buigen):doh:
Aangezien ik het niet zie zitten om van bureau te veranderen voor een tobo, vroeg ik me af of iemand een Logitech Dinovo had liggen? Er zijn dus 3 mogelijkheden:
1/ ik verkoop mijn G15
2/ Ik koop je Dinovo
3/ we ruilen
Grtz
