FleXz
Legacy Member
Hellow,
Ik verkoop m'n microsoft trackball, omdat ik hem eigenlijk nooit echt heb gebruikt.
de verpakking ben ik kwijtgeraakt maar hij is nog in perfecte staat en vertoont geen gebruikssporen.
ik denk dat hij nieuw nog rond de 50€ kost dus staat de minimumprijs op 20€(excl)
het is dus deze
http://users.telenet.be/FleXz/sale/Trackball%20Optical.JPG
greetz
Ik verkoop m'n microsoft trackball, omdat ik hem eigenlijk nooit echt heb gebruikt.
de verpakking ben ik kwijtgeraakt maar hij is nog in perfecte staat en vertoont geen gebruikssporen.
ik denk dat hij nieuw nog rond de 50€ kost dus staat de minimumprijs op 20€(excl)
het is dus deze
http://users.telenet.be/FleXz/sale/Trackball%20Optical.JPG
greetz
