Archief - Micro$oft MCE remote

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paraDOTbe

Legacy Member
Ik heb hier nog een remote liggen voor Windows XP MCE. Het betreft hier enkel de remote, dus de IR ontvanger zit er niet bij. Aangezien ik deze gebruikt voor mijn M$ MCE kbd... Dus dit is voor iemand die een reserve-remote zoekt of een IR ontvanger ingebouwd heeft in zijn barebone/mediacenter. Het verlengkabeltje voor de IR ontvanger komt wel mee in de enveloppe.

Remote heeft geen krassen of gebruikerssporen!

Foto: http://www.teleslet.org/sales/ms-remote.jpg

Minimumprijs: € 5,00
Meeneemprijs: € ??,?? (we zullen wel zien waar we eindigen!)
Verzending: € 2,00
Einddatum: Donderdag 8 november 2007 @ 20u00.
Er word enkel excl. geboden! Er word niet geboden onder de min.prijs...

Happy bidding & grtz

Teknyske

Legacy Member
Tja, het bod van NightRaver was toch ook inclusief, niet ?

En vermits je zelf de verzendingskosten op 2 euro had geschat...
10 euro exclusief, 12 euro inclusief

paraDOTbe

Legacy Member
NightRaver had er nog tenminste "8+2" bijgezet. Dat ik de verzending op € 2,00 zet speelt geen rol hé. Bij 95% van de threads staat er een verzendingskost bij en word er vaak gevraagd excl. te bieden. De rede dat ik altijd vraag voor excl. te bieden is het voor iedereen overzichtelijk te houden.

Helaas kon je bieden tot 20u00, dus gaat het naar NightRaver.

grtz

Teknyske

Legacy Member
[PARA];9325865 zei:
NightRaver had er nog tenminste "8+2" bijgezet. Dat ik de verzending op € 2,00 zet speelt geen rol hé. Bij 95% van de threads staat er een verzendingskost bij en word er vaak gevraagd excl. te bieden. De rede dat ik altijd vraag voor excl. te bieden is het voor iedereen overzichtelijk te houden.

Helaas kon je bieden tot 20u00, dus gaat het naar NightRaver.

grtz

Sorry, ik kan daarmee niet akkoord gaan !

NightRavers' bod was ook inclusief, en daar had je toen nochtans geen commentaar op gegeven ????

Bovendien stonden de verzendingskosten al vast, je had zelf toch al gesteld hoeveel de verzendingskosten zou bedragen, namelijk 2 euro ?
Dat argument van de overzichtelijkheid slaat nergens op als de verzendingskost toch al vaststaat.

Ik had ook vermeld dat mijn bod inclusief was, dus over inclusief-exclusief was er ook al geen twijfel.

Dan weet je toch automatisch dat 12 euro inclusief gelijkstaat met 10 euro exclusief, of niet soms ?

paraDOTbe

Legacy Member
Here we go again... :wtf: Ik denk dat ik correct handel. Zoals ik al eerder zei had NightRaver er tenminste de prijs nog opgedeelt ernaast. (8+2).

Ik zou zeggen pm (of bad report in deze thread) een crewmember, en vraag zijn standpunt. Wat ook zijn uitleg gaat zijn, ik zal mij erbij neerleggen.

grtz

Teknyske

Legacy Member
[PARA];9326029 zei:
Here we go again... :wtf: Ik denk dat ik correct handel. Zoals ik al eerder zei had NightRaver er tenminste de prijs nog opgedeelt ernaast. (8+2).

grtz

Voor het bod van NightRaver redeneerde je correct dat die vermelding "8 + 2" wel zou slaan op "bod exclusief + verzendingskost".

Je stelde zelf echter al dat de verzendingskost 2 euro was.
Waarom kan je dan niet de redenering maken dat mijn 12 euro inclusief automatisch een bod van 10 euro exclusief betekent ?

Ik snap dus ook niet waarom je dan zondermeer mijn bod weigert, je kon toch even goed gewoon om een verduidelijking van mijn bod gevraagd hebben zonder daarom mijn bod te hoeven weigeren ?

paraDOTbe

Legacy Member
God... kzen t aan t krijgen nu! Waarom moet en zal je je gelijk publiekelijk willen krijgen? :wtf: Ik vraag excl. te bieden, gij doet dit in de verste verte niet! Moet je mij eens vertellen wrm ik u bod zou moeten aanvaarden? Dit is het laatste wat ik erover vertel... Ik vraag je contact op te nemen met een crewmember, ook dat doe je niet! Nee, gij moet en zult openbaar gaan zitten zagen... Met inmiddels al drie keer het zelfste verhaal te posten, ga je ook ni verder geraken. Zijt eens volwassen en gebruik ook eens mss de pm-functie van dit schitterende forum!

Thread reported voor te sluiten!

kibo

Legacy Member
ivm reports:

De boden van beide waren incl,weliswaar het ene opgeplitst en het andere niet,maar is toch niet zo erg hè(er stond duidelijk bij hoeveel verzendingskosten waren nl 2€).
PARA had wel gevraagd voor te bieden excl. ,maar aangezien het eerste bod genoteerd was zou ik over het 2de bod ook nie moeilijk doen.
Dus voor mij is het hoogste bod voor 20u de winnende bieder.
(was wel een beetje sniper-achtig maar soit).

Hopelijk geraken jullie hier samen uit.

paraDOTbe

Legacy Member
Vind t een beetje raar dat we dus voortaan mogen negeren en zelf mogen kiezen om incl. of excl. te bieden ook al vraagt de ts dit... :wtf: Mijn persoonlijke rede is dat ik altijd kies voor excl. te bieden om het voor iedereen overzichtelijk te houden. Dit kan je in al mijn threads zien, tenzij ik enkel verkoop aan een vaste prijs.

Maar soit, zoals gezegd... Ik zal me bij de keuze van de mod neerleggen, dus Teknyske is de winnaar!

grtz

Teknyske

Legacy Member
[PARA];9327594 zei:
Vind t een beetje raar dat we dus voortaan mogen negeren en zelf mogen kiezen om incl. of excl. te bieden ook al vraagt de ts dit... :wtf: Mijn persoonlijke rede is dat ik altijd kies voor excl. te bieden om het voor iedereen overzichtelijk te houden. Dit kan je in al mijn threads zien, tenzij ik enkel verkoop aan een vaste prijs.

Maar soit, zoals gezegd... Ik zal me bij de keuze van de mod neerleggen, dus Teknyske is de winnaar!

grtz

Hey Para,

Je hebt zeker gelijk:
- dat het in het algemeen belangrijk is om bij een bod te vermelden of het inclusief dan wel exclusief is
en
- bij voorbaat ook exclusief te bieden voor de overzichtelijkheid

Ik denk dat dit zeker extra belangrijk is in gevallen waar de verzend/leveringskost op voorhand niet vaststaat.
Maar in dit geval stond dat verschil inclusief-exclusief wel al vast. (2 euro)
Ik had vermeld dat mijn bod inclusief was, dus inclusief-exclusief, daar was geen twijfel over.

Ik zou in dergelijke gevallen ook niet direct een bod afwijzen, maar de bieder gewoon om een verduidelijking vragen of zo, tenminste voor zover dit conform de regels is.
Dat is tenslotte toch in jouw voordeel als verkoper he, een hoger bod... ;)

Wat het late bieden betreft:
Ik was het bijna vergeten, vandaar.
Voor mijn part mag je dit nog even open laten staan om de andere bieder een kans te geven eventueel nog op te bieden.

En anders stuur je maar een PM voor de praktische regeling van één en ander.

Mvg,
Teknyske

paraDOTbe

Legacy Member
Ik ga NightRaver nog een pm sturen of hij u wilt overbieden. En dan ist aan één van jullie twee verkocht. We zullen dit nu per pm afhandelen. Voeg mij anders ook toe @ msn.

Thread mag gesloten worden...

tnx & grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan