stephkuh
Legacy Member
ik verkoop mijne logitech rumblepad 2
vibration feedback gamepad
omdat ik nu stuurke heb om racespellen te spelen
gamepad is van juist voor kerstmis en zit al van begin december terug in de doos, is maar enkele keren gebruik en is in perfecte staat
dus geen gebruikssporen
aangezien ik deze 35€ betaald heb zou k er nog graag 30€inclu voor krijgen mits hij maar max. 5 keer gebruikt is
greetz
http://www.techgage.com/reviews/logitech/rumblepad_2/controller_in_box.jpg <= deze dus
vibration feedback gamepad
omdat ik nu stuurke heb om racespellen te spelen
gamepad is van juist voor kerstmis en zit al van begin december terug in de doos, is maar enkele keren gebruik en is in perfecte staat
dus geen gebruikssporen
aangezien ik deze 35€ betaald heb zou k er nog graag 30€inclu voor krijgen mits hij maar max. 5 keer gebruikt is
greetz
http://www.techgage.com/reviews/logitech/rumblepad_2/controller_in_box.jpg <= deze dus