Triple0
Legacy Member
ik verkoop een logtech mx 518
is in goede staat maar het logo is aand de linkeronderkant te beginnen vervagen (door wrijvingen met mijn hand jeweetwel )
verder altijd op muismat gebruikt, geen enkele schade werkt dus perfect
reden van verkoop is dat ik nu een razer heb gekocht dus deze mag weg
je krijgt erbij: de doos, factuur (aangekocht in colruyt voor 50 euro garantie nog tot 08/2008) cd alles zit er gewoon bij
bieden vanaf 20 = min prijs
Enkel ophalen!! ik verzend niet sorry
ik ben van vilvoorde
is in goede staat maar het logo is aand de linkeronderkant te beginnen vervagen (door wrijvingen met mijn hand jeweetwel )
verder altijd op muismat gebruikt, geen enkele schade werkt dus perfect
reden van verkoop is dat ik nu een razer heb gekocht dus deze mag weg
je krijgt erbij: de doos, factuur (aangekocht in colruyt voor 50 euro garantie nog tot 08/2008) cd alles zit er gewoon bij
bieden vanaf 20 = min prijs
Enkel ophalen!! ik verzend niet sorry
ik ben van vilvoorde