IceSkull[BE]
Legacy Member
Ik verkoop mijn Logitech G5 Gaming muis.
Reden van verkoop: gekregen als cadeau, maar past niet echt in mijn hand.
- Is nog geen 2 weken oud, in perfecte staat met alles nog inclusief (doos, gewichtjes, verpakking en foldertje.
- Ik ga waarschijnlijk pas verkopen na OCC, want als ik een andere muis zou kopen (met de opbrengsten van deze muis) dan zal het daar zijn.
NB: OCC is 6-7-8 april.
Hoeveel geven jullie? ik zou er tog nog graag 50 a 60€ uit halen..(is nog nieuw eh) - ik woon in ronse (oost-vlaanderen)..afhalen = goedkoper
Reden van verkoop: gekregen als cadeau, maar past niet echt in mijn hand.
- Is nog geen 2 weken oud, in perfecte staat met alles nog inclusief (doos, gewichtjes, verpakking en foldertje.
- Ik ga waarschijnlijk pas verkopen na OCC, want als ik een andere muis zou kopen (met de opbrengsten van deze muis) dan zal het daar zijn.
NB: OCC is 6-7-8 april.
Hoeveel geven jullie? ik zou er tog nog graag 50 a 60€ uit halen..(is nog nieuw eh) - ik woon in ronse (oost-vlaanderen)..afhalen = goedkoper


