benwake
Legacy Member
Beste mensen,
Ik verkoop mijn logitech dinovo in perfecte nieuwstaat, met moeite een dag gebruikt.
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard_mice_combos/devices/134&cl=be,nl
Boden onder 60€ worden genegeerd, afhaling geniet voorkeur.
Grtz
Ik verkoop mijn logitech dinovo in perfecte nieuwstaat, met moeite een dag gebruikt.
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard_mice_combos/devices/134&cl=be,nl
Boden onder 60€ worden genegeerd, afhaling geniet voorkeur.
Grtz
