Archief - Lian-Li kit Prometeia

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Witte

Legacy Member
Ik heb onlangs een Prometeia aangekocht die al uitgerust was met een Lian-Li kit. Ik was echter enkel uit op de Prom, niet op de Lian-Li kit, daarmee dat ik de Lian-Li kit appart te koop stel. Het is een grijze kit.
Foto's:
http://home.scarlet.be/wittekakker//lianli_kit/1.jpg
http://home.scarlet.be/wittekakker//lianli_kit/2.jpg
http://home.scarlet.be/wittekakker//lianli_kit/3.jpg

Een prijs weet ik zo nog niet direct, ik zie wel ofdat er hier een deftig bod komt. Anders hou ik ze wel zelf bij, tis nu niet dat da echt afsteekt met mijn zwarte Lian-Li kast.

EDIT: in de thread waarin ik de Prom gekocht heb wou er iemand 110€ bieden hiervoor. Kvind nu niet direct een Belgische shop waar ze dit verkopen, dus laten we stellen dat 100€ een mooie meeneemprijs is hiervoor. Meeneemprijs é, niet de minimumprijs.

-=blowsion=-

Legacy Member
te duur

als je een gt koopt betaal je maar 100€ meer voor de kit

dus je vraagt de nieuwprijs

edit ik wil er wel 50€ voor geven

Icebeice

Legacy Member
Ik biedt de meeneemprijs van 100€ ;)

Wel op voorwaarde dat ze krasvrij is !!! En je ze kan leveren te 3320 Hoegaarden. OK

Ik was die persoon die hem toen ook wou kopen.

Witte

Legacy Member
@ Icebeice, ze is niet volledig krasvrij, maar het zijn ook geen diepe krassen (zie foto 1). Ze vallen niet op zoals je op de fotos kan zien.

@ Blowsion, heb je een linkje naar een webshop die het voor die prijs verkoopt, want ik vind het niet. In het buitenland kan dat mss zo zijn, in België alleszinds nog niet gevonden. En het is een meeneemprijs, geen minimumprijs.
Maar je bod van 50€ lijkt me ook nog acceptabel, lager ga ik echter niet meer.
50€ excl wel te verstaan :)

Icebeice

Legacy Member
Kan je ze leveren en of verzenden ?

90€ inc verzending of levering zal dan ook wel goed zijn, of stel maar iets voor als je wil. Zolang front in orde is, is het goed hoor. (geen krassen)

Zijpanelen moeten toch gemodifieerd worden om onder pc 70 te passen

Witte

Legacy Member
90€ incl is goed voor mij. Er is verder precies nie veel belangstelling voor, ik sluit hier dus af.
Brengen zie ik niet direct zitten. Dat is meer als een uur rijden, en dan nog eens terugkomen, en dat enkel voor dat kitje :s
Zal dus normaal verzenden worden. Ik heb hier nog wel redelijk wat materiaal liggen om dat verzorgd te vezenden.
Ik zal jou PM'en als ik de kit heb gedemonteerd en mooi ingepakt.

Icebeice

Legacy Member
OK deal voor 90€ inc verzending. PM uw rekeningnummer en er wordt direct betaald :)

Witte

Legacy Member
Arghh balen.
Ik krijg op geen enkele manier die volledige kit eraf. De panelen kan je er gewoon af vijzen, maar de rails waarop alls vastgevijst wordt horen er ook bij en die hangen echt stevig vastgeplakt. Ik heb slechts twee rails eraf gekregen, de rest zal niet gaan anders ga ik de rails en het frame van de kast beschadigen.
Sorry voor deze teleurstelling, ik had dit zelf echter ook niet verwacht.

Witte

Legacy Member
Deze middag geen tijd gehad, ik probeer morgen om de kit los te maken.

Witte

Legacy Member
@ Blowsion, voor mij is dat goed. Nu nog die kit eraf krijgen morgen :)

Witte

Legacy Member
Deze blijft nog open tot en met vanavond 23u59, en momenteel heeft blowsion het hoogste bod. Ik heb de kit momenteek helemaal gedemonteerd en ga er nu de meeste tape nog afpeuteren. Je zou het kunnen opschuren om het helemaal mooi te krijgen (het is toch de binnenkant), maar dat beslis je zelf maar.

Witte

Legacy Member
blowsion, verzending? Heb niet direct een gedacht waarin ik zoiets moet verzenden :s

EDIT: morgen eens kijken naar een doos bij de post
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan