Archief - LCD Casemod vga schermpje + Compro Videomate TV Gold II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blackeagleyed

Legacy Member
PS one LCD met VGA mod te koop UNIEK !!!!!

Heb dit schermpje een aantal maanden geleden gekocht op dit forum voor 75€

Deze is trouwens voorzien van VGA MOD en das pas UBER.....
meer info: http://www.bit-tech.net/modding/2004/07/07/psone_lcd/1

Het schermpje is compleet en nog in nieuwe staat. Met power adapter 220v en VGA aansluiting.

Software die je nog nodig hebt en dat is belangrijk : Powerstrip :

http://entechtaiwan.net/util/ps.shtm

Je moet in ieder geval de 720x576 resolutie aanhouden en csync en interlaced gebruiken. Verder moet de hsync rond de 16 kHz liggen en de vsync rond de 25 Hz.


Ik ben zelf een uurtjes zoet geweest om juiste instellingen met Powerstrip te vinden, maar het is me gelukt en het is trouwens iets unieks.

Reden verkoop : Geen tijd meer voor casemodding
Is door mij ook getest en werkt perfect.

Minimumprijs : 40€
meeneem:60€

Verzendingskosten : 3,70€



tweede voorwerp: Compro Videomate GOLD 2 Tv-tuner card

http://www.loveno.be/product/8553

werkt perfect onder windows vista en met IR remote.
Amper gebruikt en nog tip top in orde

minimum: 30€
meeneem: 45€



producten hebben al eens te koop gestaan
minimumprijzen en meeneemprijzen aangepast


Hf bidding!

blackeagleyed

Legacy Member
bedoel je dat ik het moet brengen?
denk nie da sint-pieters leeuw voor mij bij de deur is en ik rijd nog niet met de auto

geen andere oplossing mogelijk?

benwake

Legacy Member
blackeagleyed zei:
bedoel je dat ik het moet brengen?
denk nie da sint-pieters leeuw voor mij bij de deur is en ik rijd nog niet met de auto

geen andere oplossing mogelijk?


Pm sent

blackeagleyed

Legacy Member
benwake, hoor niks meer van je?
anders spreken we ergens af in het gentse

benwake

Legacy Member
ik zou is moeten checken of dieje maat nog geinteresseerd is, mag ik u iets laten weten per PM?
als ik u niets laat weten tegen maandag/dinsdag is het teken dat hij hem niet meer nodig heeft

EDIT: als ge kunt wachten tot begin volgende maand is het in orde voor hem :)

blackeagleyed

Legacy Member
yep sgoe kzal geduld uitoefenen geen probleem moest gewoon een antwoord hebben :)

dank
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan