PeAcHy
Legacy Member
Te koop:
Ik verkoop mijn laptop wegens aankoop mac voor schoolwerk.
128mb ram
werkt prima (wel een kleine lijn met blauwe pixels aan zijkant van het scherm (+-2mm) maar hindert NIET tijdens het werken en VALT AMPER OP!
Batterij heeft ook zijn beste tijd gehad maar hindert niet als hij aan de netstroom hangt!
heeft diskette station / cd-rom lezer / HHD: 11.5gig / USB slot / heeft internet aansluiting en 2 PCMIA-kaarten slots
EXTRA'S : USB hub voor 4 USB SLOTS + Workstation met extra computeraansluitingen (een blokje waar je je laptop op aansluit door hem er op te zetten zodat het makkelijker is om te werken en waardoor alles mooier oogt.
Deze laptop kan vlot windows XP draaien!
DEZE LAPTOP WERKT PRIMA EN WORDT DAGELIJKS GEBRUIKT!
Deze laptop is prima voor studenten: office werkt prima net als surfen op het internet; ipod aansluiten en itunes (muziek beluisteren) ed., printen, ....
PRIJS OVEREEN TE KOMEN!
Ik verkoop mijn laptop wegens aankoop mac voor schoolwerk.
128mb ram
werkt prima (wel een kleine lijn met blauwe pixels aan zijkant van het scherm (+-2mm) maar hindert NIET tijdens het werken en VALT AMPER OP!
Batterij heeft ook zijn beste tijd gehad maar hindert niet als hij aan de netstroom hangt!
heeft diskette station / cd-rom lezer / HHD: 11.5gig / USB slot / heeft internet aansluiting en 2 PCMIA-kaarten slots
EXTRA'S : USB hub voor 4 USB SLOTS + Workstation met extra computeraansluitingen (een blokje waar je je laptop op aansluit door hem er op te zetten zodat het makkelijker is om te werken en waardoor alles mooier oogt.
Deze laptop kan vlot windows XP draaien!
DEZE LAPTOP WERKT PRIMA EN WORDT DAGELIJKS GEBRUIKT!
Deze laptop is prima voor studenten: office werkt prima net als surfen op het internet; ipod aansluiten en itunes (muziek beluisteren) ed., printen, ....
PRIJS OVEREEN TE KOMEN!