Archief - KOELING: pompen / Fittings / block / Heat en ram sinks / ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Beetje de tijd genomen om de koeling die ik heb samen te vatten en te koop te stellen.

Foto's kan je alvast hier vinden: http://Www.meloen.be/koeling/


Laing DDC-PRO 12 Volt, 1 van de betere 12 volt pompen.
http://www.watercooling.de/catalog/....html?osCsid=9a9c3ad1e6ee5409c84fe7df50bbd202
Dus 12V molex aansluiting en rpm monitoring sensor. Met de dikkere vastvijsbare plexi top, als de kleine zwarte top.
==> mag weg voor 35 euro



Dan een meer budget minded, maar ook 12 volt pomp: alphacool ap700; 720 liter per uur
http://jensdevloo.net/modding/Waterkoeling/waterkoeling (8).JPG
==> mag weg voor 20 euro


Frigus Socket A / 478 / 939 waterblok. Volledig koperen basis. Komt mooi gelapped. Mist beetje handigheid past ie ook op 775 en AM2
http://jensdevloo.net/modding/Waterkoeling/waterkoeling (4).JPG
==> mag weg voor 15 euro


2 * 120 mm fan. Merk Lian Li, met 3 pins fan header en 120 mm grill erbij geleverd.
==> mogen weg voor 10 euro


Collectie heatsinkjes. Waaronder 8 keer koperen heatsink voor de ram. Te gebruiken met dubbelzijdige tape bv (zwaar aan vervanging toe wel). En 5 best wel knappe mosfetkoelers. Komen van een Intel badaxe die verzopen is.


Verder nog een collectie aan fittings, voornamelijk push in. Ze mogen allemaal weg, je gaat ze bij een aankoop gewoon bijkrijgen, want de pompjes zitten zonder nu.
http://meloen.be/koeling/fittings.tiff
Even overlopen wat je ziet.
- links bovenaan, 3 slangpilaar (2 langere en 1 kortere). Passen in beide pompjes. 8/10 mmm darm valt daar over te wringen.
- Daar net onder, nog steeds links 2 push in fittings; 8/10, passen op de pompjes
- Rechts bovenaan, 3 push in fittings, volledig staal. Best te gebruiken bij darm die net iets dikker is dan 8/10, of met silicoon darm (tygon). Passen ook op de pompjes
- Onderste rij, helemaal links. 8/10 push in, maar de tapdraad is aanzienlijk kleiner. Past niet op de pompjes
- onderste rij, in het midden. 6 of 7/8 mm push in. Passen niet op de pompjes, wegens te kleine tapdraad. Kwa tubing dus 8 mm buitendiameter. Voor de fijnere zaken.
- En tenslotte rechtsonderaan. Tapdraad past op de pompjes, dus dat gaat, ook een push in fitting, maar 8 mm buitendiameter.

Tenslotte een meterke of 2 flashy blauwe tubing. 8/10. Past op zowat alles hier. Krijgt men erbij, bij een goed bod.

brainwashed

Legacy Member
ik heb intresse in Laing DDC-PRO 12 Volt pomp
indien ge kunt versturen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan