Archief - Kleine hardeschijven (WD400, WD800)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wover

Legacy Member
Hallo,

ik doe mijn twee kleinste hd's waarschijnlijk weg, omdat ik IDE beugezien ben :p

Het betreft hier over een tamelijk nieuwe 40gig WD (had ik vorig jaar gekocht, omdat mijn OS HD gecrasht was, en ik dacht dat ik wel niet meer als 40gig zou nodig hebben voor OS). De tweede HD is een 80gig WD, die heb ik nog tweedehands van linux hier opt forul gekocht (ik denk dat ik er toen €70 voor gegeven heb ofzo). Die laatste zal ondertussen al wel een jaar of 3 oud zijn, de garantie zal dan ook al wel vervallen zijn.

DETAIL:

WD800BB - 2MB cache - 7200rpm - capaciteit 80GB
Prijs: vanaf €40
WD400BB - 2MB cache - 7200rpm - capaciteit 40GB
Prijs: vanaf €30

Nieuwprijzen: €46.95 voor 40gigger, €61 voor 80gigger.

Mag ik geïnteresseerden er ook aan herinneren dat deze case nog altijd te koop staat?

Mvg,

Wover

Gert1

Legacy Member
wanneer ben je van plan om die hdd's er uit te zwieren?

ik zou ze kunnen gebruiken, maar ik heb op de moment geen geld :S

Wover

Legacy Member
Vanaf dat ze verkocht zijn zeker :P

ik heb er trouwens een foto'tje van gemaakt:

http://wover.sin.khk.be/images/hd4080 (Large).jpg

daarop is dus te zien dat de 80 gigger ook maar van maart 2003 is (gaat de tijd toch zo traag dan :p), dus daar heb je normaliter nog een dikke maand garantie op (dus als je ze koopt, en blijkt dat ze niet werkt, heb je toch de garantie nog, natuurlijk werkt ze, maar sommigen hier hebben graag zekerheden :p).

Op de 40 gigger is nog anderhalf jaar garantie, aankoopbewijs is hier ook nog aanwezig, gekocht bij www.plug-play.be

blackfeather

Legacy Member
Nope srry da is wel héél veel, niet om je prijs af te breken maar dat is wel wat boven mijn budget voor 2 oude hdkes. Jammer
Nog veel geluk met je verkoop

Wover

Legacy Member
blackfeather zei:
Nope srry da is wel héél veel, niet om je prijs af te breken maar dat is wel wat boven mijn budget voor 2 oude hdkes. Jammer
Nog veel geluk met je verkoop

1 jaar jong vindt meneer oud :p?

€60 dan voor de 2

ambush: bod genoteerd, maar hangt af van wat blackfeather nog te zeggen heeft e :)

SMa

Legacy Member
hoe warm zijn die bij gewoon gebruik?
en als je hem stresst? (bvb met hdtune, defragmenteren is ook goed)

€50 incl voor de 2, onder voorbehoud van de temps

blackfeather

Legacy Member
60incl zou mijn max bod voor nieuwe zijn ;)

max 0,5EUR/gigabyte

53EUR incl dus

SMa

Legacy Member
hoger ga ik niet
(zou ook belachelijk zijn om nu €55 te bieden he :p)
dus van mij mag je het hebben

Wover

Legacy Member
eerste upke

huidige hoogste bod: €50 incl van sheep

verkoop nog open tot morgenavond

Wover

Legacy Member
€50 incl vind ik trouwens echt wel schandalig weinig. Sommige mensen zouden zich moeten schamen over de prijzen die ze bieden. Die schijven kostten nu (!!) nieuw nog €100 samen, juist zelfde met een case: €40 en heeft €80 gekocht. 3 fans, kostten mij toen €45 e, weg voor €20, een radeon 9600 pro, voor €50 weg, toen €180 nieuw (en dan heb ik er nog veel voor gekregen naar TN normen!)

misschien moet ik de politiek maar ingaan en de economie naar de zak helpen zodat alles duurder wordt :p

blackfeather

Legacy Member
Je bent dan ook niet verplicht van ze te verkopen eh ;)

En als je er weer je nieuwprijs van wilt, dan denk ik dat je hier niet moet zijn...

Tenslotte is het echt wel 2dehands, en btw je hebt mijn hoger bod niet aanvaard, dus laat ook al maar

Wover

Legacy Member
€100 nieuwprijs voor beiden samen, ik krijg er hier nog €50 voor, wil ik dan de nieuwprijs?

anyway, ik heb een bod ontvangen van ene Johan. Hij biedt €60 incl, en ik denk da'k ze daar dan wel voor ga wegdoen :)

als iemand nog €80 wil geven anders :unsure:

gerthethert

Legacy Member
100 euro is nieuwprijs, maar dan heb je maar 120gb,
terwijl een schijf van 200gb minder als 100 kost ...

SMa

Legacy Member
idd, zo moet je het zien
prijsverschil tussen schijven is echt klein
en harde schijven verslijten ook relatief snel

met 60 euro mag je al vré content zijn
hoger dan 50 ga ik niet :) (zoals ik al zei) dus geen intresse meer (imo is 50 al veel vr 2 zo'n schijfjes)

Wover

Legacy Member
gerthethert zei:
100 euro is nieuwprijs, maar dan heb je maar 120gb,
terwijl een schijf van 200gb minder als 100 kost ...

het is toch logisch dat de prijs per GB stijgt hoe kleiner de schijven zijn en hoe kleiner de voorraad is.

Zie naar PCI graka's en AGP graka's, die zullen ook in prijs stijgen, omdat er minder van op voorraad zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan