cherouke
Legacy Member
Hierbij wil ik mijn jetway x2900xt 512mb verkopen.
Heb al een ander kaartje dus ruilen zit er niet in.
Komt van dollarshop factuur aanwezig.
Blackbox nog niet geopend dus die zit er nog bij evenals alle andere accesoires.
Aankoopdatum 12 juli.
minimum 250 euro
meeneem 275
Heb al een ander kaartje dus ruilen zit er niet in.
Komt van dollarshop factuur aanwezig.
Blackbox nog niet geopend dus die zit er nog bij evenals alle andere accesoires.
Aankoopdatum 12 juli.
minimum 250 euro
meeneem 275