Archief - IIyama Vision Master Pro 454

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Satanic`

Legacy Member
Ik verkoop dit 19" scherm. In vele reviews bekeken als beste crt-scherm dat er is. Uitermate geschikt voor games en beeldbewerking. De reden dat ik het wegdoe is omdat ik een TFT-scherm ga kopen, en zo 'mijn leerruimte' op mijn bureau terug wat te vergroten

Niet echt een idee van een prijs aangezien dit model bijna nergens meer verkocht wordt, ik weet wel dat het een jaar geleden nog tegen de 400 euro stond. Just make me an offer I can't refuse.

Kan afgehaald worden te Brecht/Brasschaat. Kan ook gebracht worden indien het niet te ver is.

Cyaankali

Legacy Member
Ik heb mogelijk interesse in het scherm maar vooraleer ik over ga tot een eventuele afhandeling had ik eerst een aantal vragen.

1. Wanneer is dit scherm aangekocht?
2. Wat is de ouderdom van het scherm?
3. In welke staat verkeert het scherm (al dan niet verkleurt etc...)?
4. Waar is dit scherm aangekocht en is er eventueel nog garantie?
5. Is alles aanwezig zoals vgakabel en powerkabel en factuur!

Greetz Cyaankali

ps: 2 jaar geleden heb ik exact hetzelfde scherm aangekocht voor 200 euro. Ik zou zeggen make me an offer i defenitely can't refuse.

;)

Juul Cézaar

Legacy Member
Euhm, 2 jaar geleden stond da scherm echt nog wel boven de €400 zenne. Ik heb thuis eentje van Iiyama dat er sterk op lijkt (of mss tzelfde ni zeker), en dat koste ook rond de €400. Waar hebt gij dat dan voor €200 gevonden?

Btw, idd een van de zaligste crt's. Echt heel mooi beeld enzo.

Satanic`

Legacy Member
Cyaankali zei:
Ik heb mogelijk interesse in het scherm maar vooraleer ik over ga tot een eventuele afhandeling had ik eerst een aantal vragen.

1. Wanneer is dit scherm aangekocht?
2. Wat is de ouderdom van het scherm?
3. In welke staat verkeert het scherm (al dan niet verkleurt etc...)?
4. Waar is dit scherm aangekocht en is er eventueel nog garantie?
5. Is alles aanwezig zoals vgakabel en powerkabel en factuur!

Greetz Cyaankali

ps: 2 jaar geleden heb ik exact hetzelfde scherm aangekocht voor 200 euro. Ik zou zeggen make me an offer i defenitely can't refuse.

;)


1. 2.5 jaar geleden
2. 2.5 jaar geleden
3. scherm is nog in zeer goede staat, ook nooit aan gerookt geweest ofzo.
4. Er is geen garantie meer op
5. Vga-kabel en powerkabel zitten er uiteraard bij :) factuur heb ik niet meer.

In al de tijd dat ik dit scherm heb, is er nooit iets mee gebeurd. Heeft altijd perfect gewerkt.

meeneemprijs; 200€ :)

Impulse

Legacy Member
geen zichtbare krassen op het scherm? etc... =)

ik ben wel bereid 150€ te betalen

Satanic`

Legacy Member
Nee is nog in prima staat, ik kan anders wel een paar foto's nemen indien je dat wilt. Maar 150€ vind ik nog net iets te weinig.

Cyaankali

Legacy Member
Goed zoeken mijnen beste. Mijn scherm was overigens ook tweedehands dus een meeneemprijs van 200 euro vind ik lichtjes overdreven. Voor de rest wens ik de verkoper nog veel succes met de verkoop.

Juul Cézaar zei:
Euhm, 2 jaar geleden stond da scherm echt nog wel boven de €400 zenne. Ik heb thuis eentje van Iiyama dat er sterk op lijkt (of mss tzelfde ni zeker), en dat koste ook rond de €400. Waar hebt gij dat dan voor €200 gevonden?

Btw, idd een van de zaligste crt's. Echt heel mooi beeld enzo.

Satanic`

Legacy Member
Ik heb wat rondgekeken en koste nieuw vorig jaar in mei nog 370 euro.
Ach, 175€ en hij mag direct weg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan