Archief - HP pavillion dv9064ea TE KOOP (2.0 Ghz dual2core)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

senda

Legacy Member
Hallo,

Bij deze wil ik mijn laptop aanbieden, betreffende het model dv9064ea van HP. Het is echt een beest van een laptop --> enkele specs:

- Processor: Intel® Core™ 2 Duo Processor T7200 (2.0 Ghz, 4mb cache)
- OS: Windows mediacenter edition 2005
- 2 GB RAM
- HD: 2 harde schijven van elk 120GB (240GB in laptop = uniek?!)
- Lightscribe + uiteraard dvd-brander
- Bluetooth, infrarood
- Wifi
- Graka: Nvidia GeForce Go 7600 met 256 mb (apart geheugen! geen shared)
- Afstandbediening
- 17" breedbeeldscherm

Voor alle specs moet je maar effe kijken op --> http://h20195.www2.hp.com/V2/defaul...0 Entertainment notebook pc serie/RP922EA#UUG

Deze laptop is ongeveer een half jaartje oud (dus nog garantie), is ideaal om te gamen en verkeerd in absolute nieuwstaat. Ik had er graag nog €1350 (MEENEEMPRIJS) voor gehad, heb hem zelf gekocht voor €1799. Ik doe hem weg omdat ik een desktop ga kopen, want ik laat doorgaans mijn laptop toch steeds op mijn bureau staan.

Greetz,
Enkel reageren in deze thread of mailen naar [email protected], dus ook geen PM, want dit is een account van een vriend

senda

Legacy Member
SenZ zei:
Foto's, zijn er gebruikssporen op?

Lichte gebruikerssporen op buitenkant, op het scherm zelf zit geen enkel krasje...zal proberen vanavond nog foto's te maken

saikoboarder

Legacy Member
ik denk dat u prijs wat te hoog ligt
voor 1350 koopt ge een nieuwe HP Pavillion DV-9530-EB met volgende specs
Intel Core2Duo T7300 2.0Ghz
2Gb DDR2 Geheugen
320Gb Harddisk 5400rpm
Double Layer DVD Rewriter DL Lightscribe
17" Wide TFT WXGA 1440x900
Nvidia Geforce Go 8400 128Mb
Wireless Lan & Bluetooth
Webcam ingebouwd
Windows Vista Home Premium

officieel op de site van HP zelf of via www.bells.be

versta mij niet verkeerd. ik heb ook ongeveer dezelfde laptop als u en ik ben daar HEEL content van. maar uwe prijs is iets te hoog.

senda

Legacy Member
saikoboarder zei:
ik denk dat u prijs wat te hoog ligt
voor 1350 koopt ge een nieuwe HP Pavillion DV-9530-EB met volgende specs
Intel Core2Duo T7300 2.0Ghz
2Gb DDR2 Geheugen
320Gb Harddisk 5400rpm
Double Layer DVD Rewriter DL Lightscribe
17" Wide TFT WXGA 1440x900
Nvidia Geforce Go 8400 128Mb
Wireless Lan & Bluetooth
Webcam ingebouwd
Windows Vista Home Premium

officieel op de site van HP zelf of via www.bells.be

versta mij niet verkeerd. ik heb ook ongeveer dezelfde laptop als u en ik ben daar HEEL content van. maar uwe prijs is iets te hoog.

Zal mij nog eens bezinnen over de prijs, de Go7600 heeft wel 256mb grafisch geheugen...meer diegene die jij bedoelt heeft dan weer wat extra geheugen...zal er straks nog eens mijn kop over breken :)

saikoboarder

Legacy Member
8400 heeft dx10 onderteunig
de cpu is een 7300ipv een 7200
en er is 320 gig hd tegenover 240 gig.
verder zit er een webcam in
en is er meer garantie aangezien hij nieuw is.

ik ben er gister toevallig enne gaan kopen daarom dat ik het wist

senda

Legacy Member
saikoboarder zei:
8400 heeft dx10 onderteunig
de cpu is een 7300ipv een 7200
en er is 320 gig hd tegenover 240 gig.
verder zit er een webcam in
en is er meer garantie aangezien hij nieuw is.

ik ben er gister toevallig enne gaan kopen daarom dat ik het wist

in deze zit ook webcam (niet dat ik het gebruik) :) maar genoeg offtopic :)

Plato

Legacy Member
2 vraagjes:

- heeft deze absoluut geen last van "lag" in games? (fractie van seconde dat alles bevriest, en dat regelmmatig)
- heeft ie een raid controller en kan ie in raid0?

senda

Legacy Member
medionsux zei:
2 vraagjes:

- heeft deze absoluut geen last van "lag" in games? (fractie van seconde dat alles bevriest, en dat regelmmatig)
- heeft ie een raid controller en kan ie in raid0?

Heb nog geen lag vastgesteld in games. Op die tweede vraag kan ik niet antwoorden omdat ik gewoon niet zoooooveel weet over pc's :) kan je het niet terugvinden op de HP-website? er staat een link in de 1ste post waar normaal alle details zouden moeten instaan...sry...

senda

Legacy Member
800€ is een beetje te weinig voor laptop met zo'n specs en garantie...MEENEEMPRIJS is verlaagd naar 1230€, excl verzending en dergelijke :)

@ SenZ: sry ga een nieuw systeem kopen :)

Foto's te vinden op users.pandora.be/koen_struyf/laptop

senda

Legacy Member
aan iedereen die onder de 1200€ biedt, sorry daarvoor gaat hij niet buiten...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan