senda
Legacy Member
Hallo,
Bij deze wil ik mijn laptop aanbieden, betreffende het model dv9064ea van HP. Het is echt een beest van een laptop --> enkele specs:
- Processor: Intel® Core™ 2 Duo Processor T7200 (2.0 Ghz, 4mb cache)
- OS: Windows mediacenter edition 2005
- 2 GB RAM
- HD: 2 harde schijven van elk 120GB (240GB in laptop = uniek?!)
- Lightscribe + uiteraard dvd-brander
- Bluetooth, infrarood
- Wifi
- Graka: Nvidia GeForce Go 7600 met 256 mb (apart geheugen! geen shared)
- Afstandbediening
- 17" breedbeeldscherm
Voor alle specs moet je maar effe kijken op --> http://h20195.www2.hp.com/V2/defaul...0 Entertainment notebook pc serie/RP922EA#UUG
Deze laptop is ongeveer een half jaartje oud (dus nog garantie), is ideaal om te gamen en verkeerd in absolute nieuwstaat. Ik had er graag nog €1350 (MEENEEMPRIJS) voor gehad, heb hem zelf gekocht voor €1799. Ik doe hem weg omdat ik een desktop ga kopen, want ik laat doorgaans mijn laptop toch steeds op mijn bureau staan.
Greetz,
Enkel reageren in deze thread of mailen naar [email protected], dus ook geen PM, want dit is een account van een vriend
Bij deze wil ik mijn laptop aanbieden, betreffende het model dv9064ea van HP. Het is echt een beest van een laptop --> enkele specs:
- Processor: Intel® Core™ 2 Duo Processor T7200 (2.0 Ghz, 4mb cache)
- OS: Windows mediacenter edition 2005
- 2 GB RAM
- HD: 2 harde schijven van elk 120GB (240GB in laptop = uniek?!)
- Lightscribe + uiteraard dvd-brander
- Bluetooth, infrarood
- Wifi
- Graka: Nvidia GeForce Go 7600 met 256 mb (apart geheugen! geen shared)
- Afstandbediening
- 17" breedbeeldscherm
Voor alle specs moet je maar effe kijken op --> http://h20195.www2.hp.com/V2/defaul...0 Entertainment notebook pc serie/RP922EA#UUG
Deze laptop is ongeveer een half jaartje oud (dus nog garantie), is ideaal om te gamen en verkeerd in absolute nieuwstaat. Ik had er graag nog €1350 (MEENEEMPRIJS) voor gehad, heb hem zelf gekocht voor €1799. Ik doe hem weg omdat ik een desktop ga kopen, want ik laat doorgaans mijn laptop toch steeds op mijn bureau staan.
Greetz,
Enkel reageren in deze thread of mailen naar [email protected], dus ook geen PM, want dit is een account van een vriend
