Archief - high end watercooling socket am2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XerberuZ

Legacy Member
high-end waterkoeling met interne of extene radiator
in perfect werkende staat bestaande uit

asetek waterchill extreme pomp 12v usb controller + lcd scherm np +- 110 € naar keuze met rode of donkergrijze res en achterkant
http://www.watercooling.de/catalog/....html?osCsid=d2538d37fbf05df5b576b61e2bea3262

htextern 360 mm rad + 3 stille 12 cm fans np 95 € zonder de fans

http://www.watercooling.de/catalog/....html?osCsid=d2538d37fbf05df5b576b61e2bea3262

g-flow am2 blok ( mits aanpassingen ook geschikt te maken voor andere sockets ) een der best presterende blokken voor dual en quad cores .np 87 €

http://www.watercooling.de/catalog/....html?osCsid=d2538d37fbf05df5b576b61e2bea3262

darmen pur 10mm zilver of uv blauw van elk een 2 a 3 meter beschikbaar . +- 2.5 € /m

aansluitingen naar hetgene nodig is om dit systeem te instaleren
dit zijn zeer goede schroefklem aansluitingen ( nog nooit lekken mee gehad ) of push-ins np +- 2.5 € / stuk

de externe radiator kan vervangen worden door een interne 240 of 120 naar keuze . ( de externe is zeer makkelijk omdat u geen of zeer weinig aan de case moet doen om de watercooling te monteren .

deze is geschikt om alle onderdelen te koelen in uw pc . ( tot zelfs quad core + 8800 gtx sli systemen ) 240 rad is ook hiervoor geschikt maar dan moeten de fans harder draaien ,120 mm is geschikt om of gfx of cpu te koelen .
+ 1l koelvloeistof rood of uv blauw anti corosie en anti algen

dit is een volledig gesloten circuit en heeft dus weinig of geenonderhoud nodig
hulp bij inbouw is mogelijk .
meeste onderdelen staan op factuur en komen van watercooling.de .

afzondelijke onderdelen is ook mogelijk
ik zou graag een 65 a 70 % van de nieuwprijzen hanteren als richtprijs .

verzenden is geen probleem werk wegens de betere service / prijzen en tracking met kialaverzendservice

staat ook op 2dehands en tones

verder nog een wc oc/ test bench te koop .

of afhalen na afspraak te leopoldsburg
nieuwprijs was iets van een 350 a 400 € en alles is nog in perfect werkende staat .

XerberuZ

Legacy Member
is compleet
pomp met res
radiator + fans
cpu blok
darmen en fittings naargelang je nodig hebt .

_AndyMan_

Legacy Member
meer info over : verder nog een wc oc/ test bench te koop .

en hebde meeneemprijs voor die volledige watercooling maar dan zonder den am2 blok(zit met LGA s775)

AccuCore

Legacy Member
en wat resultaten haal je met die setup?


mission speakers nog te koop btw? :p(link?)

XerberuZ

Legacy Member
missions zijn nog te koop link van fabrikant of van fotos

hier staan nog een paar fotos van de mijne http://deriddernet.com/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=28&catid=1

resultaen de welke die bench of de externe set
alle bench resultaten ( de 2 die ik had sids dat ding ineen stak en da was dan nog met geen al te deftige materialen :( stonden op en schijfke dak ni meer vind :( presteerde uiteraard niet slecht he
ge moogt die altijd ens komen bezien en eens testen . die ga ik toch niet verzenden :p
ik was nog bezig een mountig te maken om een par delta 80mm ehe fans boven het mobo te positioneren . ( btw die 17cm fans zijn ni echt stil als die vol open draaien :p maar verzetten dan ook enorm veel lucht maar )
de externe set heeft eigenlijk allleen nog maar even gedraaid ( week of 3 a 4 ) om een 8800gtx te koelen ( cpu zat op phase )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan