Archief - Hardware: cpu/sd-ram/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Hallo,

Heb hier nog wat hardware te koop!

1) AMD 2000+ Palomino AXDMT3C
http://users.telenet.be/XYRIS/AMD 2000+/2000+.jpg

- AGOIA 0216MPMW
- 4 Kussenjes perfecte staat
- Core perfecte staat

2) 4x 128mb sd-ram

- Huyndai (Hynex chips) PC133
- Twinmos (Hundai chips) PC133
- Nec PC133
- Ken merk niet PC133

3) 1x 256mb NEC

4) CD-writer Liteon 52*32*32 (nieuw in doos)
http://users.telenet.be/XYRIS/Kabels/LITEON_52X32X52X.jpg
5) CD-rom 52x Liteon (Nieuw in doos)
http://users.telenet.be/XYRIS/Kabels/LITEON_52X.jpg

Bieden maar!
Geen onnozele boden!
Exclu bieden!
Meeneem worden nog vermeld
Foto's geheugen komen nog online
Vrage, stel maar!

XYRIS

Legacy Member
successor zei:
heb je ook nog socket 370 moederbordjes ?

Ja/nee heb hier Klein bordje met 1Ghz P3 op.
Maar boven cpu zijn paar consentators "uitgelopen"
maar werkt goed, heeft onboard vga/sound/lan/....

Moest je interesse hebben gelieve dan cpu erbij te nemen :)

XYRIS

Legacy Member
Michiel0912 zei:
12€ incl en verkocht...

Verschil tussen 10€ en 12Inclu is niks he, kost
1.05€ voor zenden + die bubble enveloppe kopen
Indien geen reactie voor Vanavond 22.00u is hij van u.
Dan word die morgenvoormiddag gepost.

successor

Legacy Member
ik heb wel een kleine interesse , heb hier toch condensatoren genoeg.
€5 op mobo + proc , en €10 op die 2 harde schijven , excl.

XYRIS

Legacy Member
successor zei:
ik heb wel een kleine interesse , heb hier toch condensatoren genoeg.
€5 op mobo + proc , en €10 op die 2 harde schijven , excl.

Voor dat geld blijven de hd's hier als test hd's.

successor

Legacy Member
edit : een bod van €5 op cpu + proc en een bod van €5 op 256MB ram , in 1 lat wel te verstaan.
een bod van €5 op die cd-rw en een bod van €0.7 op die cdrom (dan kom ik op €20 incl te staan :) )

XYRIS

Legacy Member
successor zei:
edit : een bod van €5 op cpu + proc en een bod van €5 op 256MB ram , in 1 lat wel te verstaan.
een bod van €5 op die cd-rw en een bod van €0.7 op die cdrom (dan kom ik op €20 incl te staan :) )

Euhm even stellen dat 5€ veel te weinig is! dat zou prijs voor 128mb zijn die zelf tot 7-10 verkocht worden soms. CDwriter en CD-rom spiksplinternieuw

meeneem 10€ voor CD-RW en 5€ voor de CD-rom
Meeneem voor 4x 128 = 30€
Meeneem voor 1x256 = 15€

Amd 2000+ verkocht!

XYRIS

Legacy Member
successor zei:
dan alleen een bod van €5 op cpu + mobo.

genoteerd, laten we zeggen 10€ inorde anders hou ik het als testhardware
komt altijd van pas

successor

Legacy Member
dan is dat €10incl. maar als je niet echt wilt verkopen laat je het maar hoor.

XYRIS

Legacy Member
successor zei:
dan is dat €10incl. maar als je niet echt wilt verkopen laat je het maar hoor.

kent u de post tarieven? 5€ exclu of 10 inclu is quasi zelfde bod

successor

Legacy Member
het scheelt 70 cent ja , maar meer geef ik niet, dan laat je het maar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan