de_skele_petjoe
Legacy Member
Hey allemaal,
Ik verkoop gta san andreas voor 40 euro
de cd rom is nog in perfecte staat, er is nauwelijks op gespeeld wegens tijdsgebrek
dus voor alle geïnteresseerde, laat hier iets weten
ik verkoop ook de special edition van Call Of Duty 2, deze heeft mij 60 euro gekost en verkoop ik ook voor 40 euro
laat iets weten
Ik verkoop gta san andreas voor 40 euro
de cd rom is nog in perfecte staat, er is nauwelijks op gespeeld wegens tijdsgebrek
dus voor alle geïnteresseerde, laat hier iets weten
ik verkoop ook de special edition van Call Of Duty 2, deze heeft mij 60 euro gekost en verkoop ik ook voor 40 euro
laat iets weten


