Janschelstraete
Legacy Member
Omdat mijn nieuwe computer geen seriele printerpoort meer heeft, geef ik mijn oude printer weg. Het betreft een HP 710 C kleuren inktjetprinter in perfecte staat. De cartridges die er in zitten zijn nog halfvol.
Een foto van de printer kan je vinden op: http://users.telenet.be/wtbk/DSCN1203.JPG
Printer enkel te verkrijgen als je hem zelf komt halen (gent centrum).
Wie zich het eerst geroepen voelt (en dat hieronder als eerste meldt) mag hem hebben.
Een foto van de printer kan je vinden op: http://users.telenet.be/wtbk/DSCN1203.JPG
Printer enkel te verkrijgen als je hem zelf komt halen (gent centrum).
Wie zich het eerst geroepen voelt (en dat hieronder als eerste meldt) mag hem hebben.