Da*Frenkman
Legacy Member
Deze staat hier wat onder de voeten
foto's: http://users.pandora.be/SkyWalker.be/p1/
Tis een Pentium 1 166mhz
Normaal gezien werkt alles nog (wat er nog van overblijft), laatste keer toen hij ooit gebruikt werd ging alles nog...
Voor de rest zou ik nie weten wat er nog inzit, kijk gewoon op de foto's
Gratis af te halen te Bilzen
foto's: http://users.pandora.be/SkyWalker.be/p1/
Tis een Pentium 1 166mhz
Normaal gezien werkt alles nog (wat er nog van overblijft), laatste keer toen hij ooit gebruikt werd ging alles nog...
Voor de rest zou ik nie weten wat er nog inzit, kijk gewoon op de foto's

Gratis af te halen te Bilzen


das nearby 