Plato
Legacy Member
Onlangs gekregen: een K8N Neo Platinum - dus het bord, doos, backplate, d-bracket (nee toch niet deze houd ik zelf), en nog een stuk dat ik niet kan thuisbrengen.
Vorige eigenaar had er opstartproblemen mee, mogelijk is dit idd het bord maar er is een goeie kans dat het aan de voeding, ram, cpu, 'n kaart of whatever lag. However ik kan het zelf niet testen omdat ik geen passende CPU heb.
Wellicht is het wel intressant voor iemand die een zelfde bordje heeft en evt iets kan foefelen met garantie (maar das mijn zaak nie uiteraard) of de uitdaging wel ziet zitten om het te testen.
Wie weet heeft er iemand iets aan de onderdelen die er op- of bijzitten.
Gratis af te halen dus. Iets geven of ruilen mag altijd.
Dan heb ik ook nog een oude Honda Camino staan, in steeds slechtere staat... motor, zadel, wielen zijn nog wel in redelijke staat. Is niet rijklaar, en ik doe er ook niets meer aan. Gratis af te halen.
DVD speler Provision 3100, speelt niet alles - eerdere poging om het aan een belachelijke prijs te verkopen lukte niet. Gratis af te halen. Het zit namelijk zo: als ik dieje weggeef aan familie, dan gaan ze er vroeg of laat toch niet content mee zijn. Maar er moet toch iemand zijn die het kan gebruiken. Speelt vanalles, maar geen divx. Met remote. Sommige schijven speelt ie gewoon niet.
Voor al deze items geldt: de eerste die erom komt, heeft het.
Vorige eigenaar had er opstartproblemen mee, mogelijk is dit idd het bord maar er is een goeie kans dat het aan de voeding, ram, cpu, 'n kaart of whatever lag. However ik kan het zelf niet testen omdat ik geen passende CPU heb.
Wellicht is het wel intressant voor iemand die een zelfde bordje heeft en evt iets kan foefelen met garantie (maar das mijn zaak nie uiteraard) of de uitdaging wel ziet zitten om het te testen.
Wie weet heeft er iemand iets aan de onderdelen die er op- of bijzitten.
Gratis af te halen dus. Iets geven of ruilen mag altijd.
Dan heb ik ook nog een oude Honda Camino staan, in steeds slechtere staat... motor, zadel, wielen zijn nog wel in redelijke staat. Is niet rijklaar, en ik doe er ook niets meer aan. Gratis af te halen.
DVD speler Provision 3100, speelt niet alles - eerdere poging om het aan een belachelijke prijs te verkopen lukte niet. Gratis af te halen. Het zit namelijk zo: als ik dieje weggeef aan familie, dan gaan ze er vroeg of laat toch niet content mee zijn. Maar er moet toch iemand zijn die het kan gebruiken. Speelt vanalles, maar geen divx. Met remote. Sommige schijven speelt ie gewoon niet.
Voor al deze items geldt: de eerste die erom komt, heeft het.
ik woon ook in dilbeek
) )