Archief - Gratis af te halen: K8n Neo Platinum, Brommer, DVD speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plato

Legacy Member
Onlangs gekregen: een K8N Neo Platinum - dus het bord, doos, backplate, d-bracket (nee toch niet deze houd ik zelf), en nog een stuk dat ik niet kan thuisbrengen.
Vorige eigenaar had er opstartproblemen mee, mogelijk is dit idd het bord maar er is een goeie kans dat het aan de voeding, ram, cpu, 'n kaart of whatever lag. However ik kan het zelf niet testen omdat ik geen passende CPU heb.

Wellicht is het wel intressant voor iemand die een zelfde bordje heeft en evt iets kan foefelen met garantie (maar das mijn zaak nie uiteraard) of de uitdaging wel ziet zitten om het te testen.

Wie weet heeft er iemand iets aan de onderdelen die er op- of bijzitten.

Gratis af te halen dus. Iets geven of ruilen mag altijd.

Dan heb ik ook nog een oude Honda Camino staan, in steeds slechtere staat... motor, zadel, wielen zijn nog wel in redelijke staat. Is niet rijklaar, en ik doe er ook niets meer aan. Gratis af te halen.

DVD speler Provision 3100, speelt niet alles - eerdere poging om het aan een belachelijke prijs te verkopen lukte niet. Gratis af te halen. Het zit namelijk zo: als ik dieje weggeef aan familie, dan gaan ze er vroeg of laat toch niet content mee zijn. Maar er moet toch iemand zijn die het kan gebruiken. Speelt vanalles, maar geen divx. Met remote. Sommige schijven speelt ie gewoon niet.


Voor al deze items geldt: de eerste die erom komt, heeft het.

shadowstalker

Legacy Member
:) ik woon ook in dilbeek
adres?:p
kzie da wel zitte :p
wa wilt ge in ruil? :)

Plato

Legacy Member
shadowstalker zei:
:) ik woon ook in dilbeek
adres?:p
kzie da wel zitte :p
wa wilt ge in ruil? :)

Kom maar halen :)
In ruil? kan nog wel een dvd-rom lezer gebruiken of een sd-ram latje, 80-aderige IDE kabel, zo'n dingen. Hoeft niet, is welkom.

zie PM

ZMarre

Legacy Member
Vorige poging niet gelukt? Ik had 7.50 euro geboden voor die DVD speler maar gij hebt nooit meer gereageerd:wtf:

Anyway, ik wil gerust achter die DVDspeler en dat mobo komen als ge ze nu toch verniet weg doet.

brechtvm

Legacy Member
interesse in K8N Neo Platinum

is er nog een kans dat ik deze te pakken kan krijgen ?

reden : mijn bios doet maar raar...(heb identiek bordje)
vandaar dus...

(vanavond afgehaald als je wilt ! + paar € bij afhaling :) (of een paar pinte ? ;)) )

Den Pierre

Legacy Member
Ik bied 5€ incl. verzending voor dat mobo indien er geen fysieke schade zichtbaar is.

Jort-

Legacy Member
brechtvm zei:
interesse in K8N Neo Platinum

is er nog een kans dat ik deze te pakken kan krijgen ?

reden : mijn bios doet maar raar...(heb identiek bordje)
vandaar dus...

(vanavond afgehaald als je wilt ! + paar € bij afhaling :) (of een paar pinte ? ;)) )

brechtvm gij zijt daar niks mee afaik.

is S754, da mobo is geen NEO2 platinum he. als de juist naam is gegeven natuurlijk.

brechtvm

Legacy Member
Jort- zei:
brechtvm gij zijt daar niks mee afaik.

is S754, da mobo is geen NEO2 platinum he. als de juist naam is gegeven natuurlijk.
ah oei :s

thx 4 warning me !

enkel interesse dus als het een NEO2 platinum is (s939 dus)

Plato

Legacy Member
Die Camino: vergeet het om m op te knappen. Motor goed, spaakvelgen, zadel, uitlaat ook best ok, frame niet meer te gebruiken (geen attest meer, laswerk aan standaard nodig) meeste kabels zijn versleten.

Als je iets wilt hebben, moet je me op MSN toevoegen en me zien te pakken te krijgen. Er is nog steeds niets weg. En het is echt gratis!

[email protected]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan