THE_DOG_IS_OUT
Legacy Member
Ik verkoop dit geheugen, speciaal voor hardcore gamers, 3 weken in gebruik gehad, ze zijn in ware nieuwstaat, zelf de plastiekjes over 'geil' logo zijn er nog op, ik heb nu een 4GB kit steken (2 x 2GB) met windows vista. Deze staan weer te koop omdat de persoon die geboden had ze niet is komen halen..
MINIMAAL/MEENEEM: 120 EURO.
Ik kan ze natuurlijk ook opsturen via de post.
Link geheugen: http://www.geilusa.com/products/show/id/70
MINIMAAL/MEENEEM: 120 EURO.
Ik kan ze natuurlijk ook opsturen via de post.
Link geheugen: http://www.geilusa.com/products/show/id/70
C2-8500 DDR2 1066MHz, CAS 4-4-4-12 rond de 179€