Archief - Geheugen: 2*256 DDR Ram (PC2700) - 512 DDR Ram (PC3200)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
1. Inleiding:
Ik verkoop volgende latjes:
2*256MB DDR Ram PC2700 van Samsung. Voor latency en precieze MHz zal ik thuis is moeten zien. Draaien in Dual Channel.

1*512MB DDR Ram PC3200@333MHz van MC met levenslange garantie. Factuurtje immers kwijt, maar normaal gezien kan je het gewoon bij het bedrijf omwisselen.

2. Prijzen:
1*256MB DDR Ram PC2700 van Samsung: 6 euro.
2*256MB DDR Ram PC2700 van Samsung: 10 euro

1*512MB DDR Ram PC3200 van MC: 10 euro minimum - 17 euro meeneem.

mythe

Legacy Member
Upje!

Komaan mensen, latjes moeten buiten want k'heb nieuwe binnenkort.

Firefoxbt

Legacy Member
hey mythe,wil toch nog dat latje van 512MB overnemen ter tijdelijke vervanging van de mijne, anders zit ik paar dagen zonder pc'tje :)

13euro incl. ofzo?

mythe

Legacy Member
@Kiss1: Maak er 11,50 inclusief van en je hebt ze ;).

@Firefoxbt: 15 inclusief en je hebt ze ;).

Firefoxbt

Legacy Member
hoe? en ik bied nogthans boven de minimumprijs met 2euro en dan wil je dat ik er nog bij doe? zet er dan bij "minimumprijs 15euro" en niet 10euro.. ;)

mythe

Legacy Member
Ahja, maja, kzeg gewoon dat het dan voor u is.
Maarja, dan is u bodje genoteerd ze ;). No problem. Zelfde voor Kiss1: bodje genoteerd.

k'Sluit af wnnr is mijn bestelling binnen krijg.

Krisse²1

Legacy Member
@Firefoxbt: 15 inclusief en je hebt ze

Dan biedt ik de meeneem 15€ afgehaald aan station kortrijk.

mythe

Legacy Member
@Krisse²1: voor jou ;). Was eventjes mijn thread uit het oog verloren.

Ik PM je straks (op kot) met mijn gegevens.
Ik kan de latjes wel pas opsturen als ik mijn andere in ontvangst kan nemen.

mythe

Legacy Member
Mjah, had mij even vergist.
512MB is verkocht aan Krisse²1.

2*256 Ramlatjes zijn nog vrij.
Hoogste bod: 10 euro incl.

Daar had ik geen meeneemprijs voor in het hoog en stond het bod dus op minimum.
Ik sluit af wanneer men andere latjes binnen zijn, zodat ik toch nog iets of wat van ram in men pc heb :).

Krisse²1

Legacy Member
Bod 10€ voor de 2*256Mb latjes afgehaald in Kortrijk (maar heb ze deze week nodig)

mythe

Legacy Member
Van de week? Zal niet lukken. Heb ik je via PM gestuurd dat ik pas volgend week kan leveren in Kortrijk. Zit hier op kot he, dus is nogal moeilijk voor 1st naar huis te gaan voor dan terug te keren met de volgenden trein.

Als mijn latjes morgen in de bus liggen sluit ik morgen af om 18u ;).

mythe

Legacy Member
Ok, haal net de ramlatjes uit mijn PC. Blijkt nu dat de samsung latjes 2*PC3200 latjes zijn en dus geen PC2700. Sorry voor de vergissing. Dus zal het nog even laten lopen voor alle duidelijkheid.

mythe

Legacy Member
Alle dan, 25 euro in totaal dus.
Krisse²1: gewonnen ;).

*Edit: check PM ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan