Archief - GeForce 5600xt & Radeon 9800 Pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Siskos

Legacy Member
Heb overlaatst hier nog de 9800 Pro gekocht en slechts 1x gebruikt,
heb mij direct een nieuw kaartje gekocht.

1. XfX GeForce Fx 5600xt (256mb)
inclusief volledig passieve zalman cooler
enkel de kaart + drivers (manual moetek eens zoeken)

2. Ati Radeon 9800 Pro
inclusief active zalman cooler
enkel de kaart (heb hem zo gekocht hier)


Ze kunnen afgehaald worden in Bilzen of Diepenbeek.
Opsturen is ook mogelijk, kosten voor de verkoper.
Excl bieden aub.

De verkoopt voor een kaart stopt als het bod van de laatste bieder binnen de 24h niet overboden is.

Siskos

Legacy Member
Sapphire geloof ik dat het was, heb hem hier gekocht voor €20 excl een maandje terrug zou dit er graag voor terug hebben.

zotteluc

Legacy Member
waarom onmiddellijk ander kaartje gekocht?
alvast bodje:
20 excl (verzonden) indien in goede staat voor de 9800 pro

Siskos

Legacy Member
ga een clannetje maken voor cod4 en zou dan net wat meer fps willen hebben :p

kaart is in perfecte staat, zal straks foto's van de kaarten posten

MrZodiac

Legacy Member
Siskos zei:
ga een clannetje maken voor cod4 en zou dan net wat meer fps willen hebben :p

kaart is in perfecte staat, zal straks foto's van de kaarten posten

Hehe, goed idee, heb COD4 ook al en ben volledig onder de indruk, heb hetzelfde idee.

Hoe werkt die COD4 op die radeon 9800pro, t'is namelijk voor ne kameraad die COD nog op zijn ouder systeem wil draaien tot ie een nieuwe pc heeft.

bodje van 25€ (ergens afspreken halverwege?) als COD4 erop draaid.

Siskos

Legacy Member
heb zelf cod4 nog niet aan het werken gekregen op deze kaart maar denk dat het aan mijn pc ligt... (krijg 1 of andere rare directX error)

ga direct eens een format doen en opnieuw proberen

MrZodiac

Legacy Member
Siskos zei:
heb zelf cod4 nog niet aan het werken gekregen op deze kaart maar denk dat het aan mijn pc ligt... (krijg 1 of andere rare directX error)

ga direct eens een format doen en opnieuw proberen

Als COD erop werkt zeker interesse. Fijn dat je het even wil testen, want mijn vriendin heeft een Radeon 9800 pro, maar geen plaats meer op haar hdd...

Zie zeker dat je de laatste drivers en geupdate windows hebt, want die directx error zou te maken kunnen hebben dat ie niet compatible is. (hoewel volgens de specs van COD een radeon9800pro als min verieste genoteerd staat)

Siskos

Legacy Member
Net getest en krijg het niet aan het werken, krijg dat "Cod heeft een fout veroorzaakt... bla bla bla".

Heb dat de laatste tijd met veel spelletjes,
vrees ervoor dat mijn pc gwn nietmeer wilt.

MrZodiac

Legacy Member
Siskos zei:
Net getest en krijg het niet aan het werken, krijg dat "Cod heeft een fout veroorzaakt... bla bla bla".

Heb dat de laatste tijd met veel spelletjes,
vrees ervoor dat mijn pc gwn nietmeer wilt.

damz, wellicht dezelfde melding als wat mijne kameraad nu krijgt met zijn FX 5700 kaart... Ik ga straks een proberen met de demo op m'n vriendin haar pc. als het daar ook niet werkt laat ik je dat weten. In elk geval thx & free up(s) hé :)

MrZodiac

Legacy Member
helaas, ik krijg dezelfde foutmelding, zelfs met de nieuwe drivers van ati. Ik ga dus afzien van mijn bod.

veel succes nog.

Siskos

Legacy Member
radeon 9800pro verkocht aan zotteluc, ik stuur je zo meteen een pm.

Siskos

Legacy Member
Hierbij sluit ik de verkoop af, de nvidia kaart heeft hier een nieuw nut gevonden ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan