Archief - ferm desktopsysteempke 64bit 4000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deluc

Legacy Member
dus big tower case zwart\msi mobo
cpu amd 64bit 4000
1 gih ram
200 gih maxtor sata
radeon x800 pro
die nieuwe geluidskaart van creatieve xfi platium
tv kaart hercules
dvd brander
dvd rom floppy

+ neovo f419 19"' inch tft
+creatieve soundcenter 5700 dolby surround 5.1

deze avond zal ik van alles specs geven want zit momenteel nog in buitenland
laat u niet tegen houden een bod te doen
liefst in 1 geheel weg
ik behoud mij het recht tot verkopen als de prijs mij niet aanstaat

tarske

Legacy Member
type en merk mobo ?
type en merk case ?
type en merk voeding ?
is er vanalles nog doos-factuur,enz ?
aankoopdatum en waar gekocht ?
greetz

Deadelus

Legacy Member
deluc zei:
deze avond zal ik van alles specs geven want zit momenteel nog in buitenland
laat u niet tegen houden een bod te doen

als jullie eens zouden lezen nie?

Greetz

tarske

Legacy Member
Deadelus zei:
als jullie eens zouden lezen nie?

Greetz

Dus wij mogen nu geen vragen stellen waar hij deze avond op kan antwoorden !
Uw opmerking draagt nergens iets nuttigs bij tot deze thread en is dus :offtopic:

deluc

Legacy Member
mobo msi k8n fis
case chieftec da01wd fpd
voeding week nie maar ben zeker van dat er 1 in zit

dozen en factuur pfft ,kheb nog een paar dozen
aankoopdatum??? vga is een jaar oud,de rest een 3tal maand en hard disk ook een jaar

maar ik heb ondertussen al een bod van 1300€ van een kennis,dus ik vind dit een meer dan aanemelijk bod
mocht er iemand beter doen dan dit ,laat het weten voor 20u deze avond want anders is hij weg
en wordt uiteraard niet meer in stukken verkocht
alvast bedankt

tarske

Legacy Member
deluc zei:
maar ik heb ondertussen al een bod van 1300€ van een kennis,dus ik vind dit een meer dan aanemelijk bod

1300€ is idd een heel mooie prijs,verkopen zou ik zeggen,toch bedankt voor de reply
greetz

deluc

Legacy Member
ja als ik alles nieuw bekijk kom ik een stuk duurder uit nog
maja tis zijne eerste computer voor een beetje boekhouding
dus die zal da wel aan kunnen zeker:D hahaha

brechtvm

Legacy Member
indien ge toch mocht beslisse om apart te verkope, en de cpu is een san diego :
200€

// UPDATE \\
220 € ;)

deluc

Legacy Member
voila ie is al weg se
dus onnodig om nog eventueel te bieden he
ma toch bedankt

ik ga achter mijnen vaio:applause:

gregory969

Legacy Member
の世界観をテーマにした遊園地「ポケパーク」が2006年

AccuCore

Legacy Member
gregory969 zei:
の世界観をテーマにした遊園地「ポケパーク」が2006年
zwansde er na mee of hoe zit da hier?
als ge da meent he.......man man man toch....pfffff
die jeugd van tegenwoordig :woohoo: :offtopic: :help:

sorry ze :help:

brechtvm

Legacy Member
@ deluc : kan u iets meer verduidelijking geven omtrent deze verkoop ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan