HeFromBelow
Legacy Member
Wie interesse heeft, ik zou deze kaart verkopen voor 100 euro minimum. Alles zit nog in de doos, normaal ook garantie, maar ik kan het niet nachecken. Kaart is een jaartje oud, gekocht vorig jaar mid-september. Niet overclockt, nix, gewoon lekker laten draaien. En goed stil is hij, hoor hem niet in mijn Sonata kast. Ook niet warm, niet boven de 55°, bij mij toch.
Ze zou wel vanuit Ronse komen. Ik kan zelf de transactie niet doen, want ik zit in het buitenland. Ik kan ze mss wel naar Gent krijgen, voor diegenen die daar zouden wonen.
Morgen kan ik checken wat de aanbiedingen zijn.
Alvast bedankt
HL
Ze zou wel vanuit Ronse komen. Ik kan zelf de transactie niet doen, want ik zit in het buitenland. Ik kan ze mss wel naar Gent krijgen, voor diegenen die daar zouden wonen.
Morgen kan ik checken wat de aanbiedingen zijn.
Alvast bedankt
HL