kivirno
Legacy Member
mijn thread zomaar dichtgooien voor niks
ik zou dit eens moeten reporten jah bij MS
elke fucking pc zou hier dan verkocht moeten worden met officiele software
precies of dat gebeurd hier
https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/microsoft-office-xp-nl-oem-2002.387071
ik zou dit eens moeten reporten jah bij MS
elke fucking pc zou hier dan verkocht moeten worden met officiele software
precies of dat gebeurd hier
https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/microsoft-office-xp-nl-oem-2002.387071



lol, mss moet ge is de kleine i proberen?
smilespam sry