Archief - Eenvoudig systeem (AMD XP, 2Gb DDR, Moederbord, evt. HD's)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Hallo,

mijn hardware staat weer te koop, dit omdat de vorige koper het wou kopen als geheel en de grafische kaart die ik hier op het forum had gekocht een is die artifacts geeft ... Ik heb de koper hierover ingelicht en hij ziet liever af van zijn aankoop aangezien die grafische kaart hem wel aansprak... Al de andere hardware is 100% in orde en kan in werking gezien worden.

Bij deze dus weer te koop (zonder de grafische kaart uiteraard)

* ASROCK K7S8XE+ 25€ Klik hier voor info
* AMD XP2600+ 25€
* 512 DDR400 Take-ms 12,5€
* 512 DDR PC3200 CL3 Apacer 12,5€
* 1024 DDR400 V-data (met nog garantie voor 10maand ofzo) 25€
* Eventueel : Geforce 4 mx400 (heb ik nog liggen voor diegenen die er volledig systeem mee willen vormen)

ALLES 100€ (+ geforce4 mx400 er gratis bovenop)

* ALLE kabels en drivers en dozen aanwezig.
* Eventueel kunnen er nog hd's bij verkocht worden indien hier interesse naar is... (2x 160gb ATA133 en 1x 120gb ATA133)
* Rode prijzen zijn meeneemprijzen EXCLUSIEF verzendingskosten.
* Kan verzonden worden op kosten van koper of evt afgeleverd mits vergoeding...

Mvg,
Carolus

Zelf ben ik op zoek naar een moederbordje voor een core2 duo met pci express ...

Tommi44

Legacy Member
Bod van 20EUR op 2x512mb RAM als die in dual channel werken.

Gamer

Legacy Member
Tommi44 zei:
Ik heb daarjuist eens in het boekje van mijn moederbord gekeken en daar staat expliciet in dat het twee identieke latjes moeten zijn om in dual channel te werken. En op verschillende fora zag ik dat er inderdaad af en toe problemen hiermee zijn. Ik ga daarom het risico niet nemen dat ze niet in dual channel zouden werken en ik zou mijn bod dan ook willen annuleren. Mijn excuses hiervoor.

raar, en hier ga je wel op bieden ?

informa

Legacy Member
* 1024 DDR400 V-data (met nog garantie voor 10maand ofzo)
bod van 20€

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
* Informa : genoteerd
* Tommi44 .. Ik heb geen flauw idee of deze in dual channel werken (nooit getest) , maar normaal moeten het best wel 'identieke' latjes zijn

Mvg

Tommi44

Legacy Member
Laat mijn bod maar vallen. Als ik niet zeker weet dat ze in dual channel kunnen werken koop ik ze liever niet.

yezzer

Legacy Member
Tommi44 zei:
Laat mijn bod maar vallen. Als ik niet zeker weet dat ze in dual channel kunnen werken koop ik ze liever niet.

goed, dan neem ik Tommi44 zijn bod over Carolus ! Hopelijk kan er vlug afgehandeld worden!

Krisse²1

Legacy Member
* ASROCK K7S8XE+ 15€
* AMD XP2600+ 15€
* 512 DDR400 Take-ms 12,5€
* 512 DDR PC3200 CL3 Apacer 12,5€
* 1024 DDR400 V-data (met nog garantie voor 10maand ofzo) 25€

Afgehaald in Gent (zie gezochtforum)

placide

Legacy Member
ik bied meeneem op 1 x 512 ram lat, indien Krisse² niet alle ram vandoen heeft.
In het andere geval mag deze post genegeerd worden uiteraard.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Krisse²1 zei:
* ASROCK K7S8XE+ 15€
* AMD XP2600+ 15€
* 512 DDR400 Take-ms 12,5€
* 512 DDR PC3200 CL3 Apacer 12,5€
* 1024 DDR400 V-data (met nog garantie voor 10maand ofzo) 25€

Afgehaald in Gent (zie gezochtforum)

* check uw gezocht forum thread *
Als je daarmee akkoord gaat dan is die 1024Mb ram voor tweetyoost

@ al de rest .. ik ga eerst zien wat looney zegt ... Dan pas ga ik in op de andere aanbiedingen ..

Krisse²1

Legacy Member
Voor mij goed, als je vlug kunt leveren... Heb hardware nodig voor systeempje in panne.

Overeengekomen bod: mobo20€, cpu20€, 2x512 25€

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Krisse²1 zei:
Voor mij goed, als je vlug kunt leveren... Heb hardware nodig voor systeempje in panne.

Overeengekomen bod: mobo20€, cpu20€, 2x512 25€
goed .. ik stuur je pm
vrijdag middag of vrijdag avond kan ik al in Gent afleveren ...

@tweetyoost ... als u bod van 27€ op die 1024 ram nog geld ... dan deal

tweetyoost

Legacy Member
jup geld nog..

PM me maar voor de afhandeling ik probeer morgen te passeren als da lukt voor jou;)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
tweetyoost zei:
jup geld nog..

PM me maar voor de afhandeling ik probeer morgen te passeren als da lukt voor jou;)

pm send ... morgen is geen probleem ben hele dag thuis
zal je nog mn gsm nr en adres doorgeven ..

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan