Archief - dvd schrijver,audiokabels,gamepads,SDR ram...vanalles dus..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rsca boyke

Legacy Member
DVD schrijver liteon (wit) model : LDW-411S
meeneemprijs : 20 €
http://www.liteonit.com/ODD/English/e_product/e_ldw411s.asp
VERKOCHT

video out kabel ( 10 meter) + geluidskabel (10 meter)
meeneemprijs : 15 €

SRD ram 128 mb 133
meeneemprijs : 10 €

2 x netwerkkaart Dlink DFE - 530 TX
meeneemprijs voor beiden : 5 €
VERKOCHT

2 x netwerkkaart
meeneemprijs voor beiden : 5 €
VERKOCHT

adsl USB modem topcom webracer 851 pstn
meeneemprijs : 5 meeneemprijs

philips USB web Camera ToUcam 820 K
meeneemprijs : 10 €

gamepad genius maxfire force g-09D
meeneemprijs : 8 €
http://www.genius-nederland.nl/joy/joy09.htm

gamepad XfX executioner
meeneemprijs : 10 € http://www.techtree.com/techtree/jsp/article.jsp?article_id=52928
wacht nog op reactie van Ranzy i.v.m PM

lifetec power joystick erazer
meeneemprijs : 8 €

hetgeen hier onder mag je ook gratis hebben als je van de hierboven beschreven dingen koopt ;)

quantum DH 6400 MB
meeneemprijs : 2 €
VERKOCHT

quantum HD 1280 MB
meeneemprijs : 1 €

quantum DH 4300 MB
meeneemprijs : 1 €

seagate HD 2111 MB
meeneemprijs : 1 €

seagate HD 545,5 MB
meeneemprijs : 1 €

2 diskettestations
meeneemprijs : 1 €

4 beeldkaarten (256 kleuren denk ik)
meeneemprijs : 1 € voor alle 4

3 geluidskaarten met line in,line out en mic aansluiting + gamepoort aansluiting
meeneemprijs : 1 € voor alle 3

moederbord assus P2L975 (usb,scsi,...) + pentium 2 processor 333Mhz + netwerkkaart + case
meeneemprijs : 5 €
VERKOCHT

numerber nine beeldkaart : got a ticket to ride (8mb)
meeneemprijs : 2 €

moederbord + pentium 2 200MMX + geheugen ( 32 of 64 )+ case + voeding
meeneemprijs : 5 €

een cpu cooler van aspire, den nummer die er osptaat is E203348
foto ervan : http://i6.ebayimg.com/01/i/05/18/da/8f_2.JPG
meeneemprijs : 5 €

afhalen heeft voorkeur op opsturen, ik woon in herzele, tegen zottegem.

rsca boyke

Legacy Member
nTFs : als ze worden afgehaald , K. anders alleen excusief bieden.

rsca boyke

Legacy Member
nTFs : in orde, bod aanvaardt. pm u gegevens voor verdere afhaldeling ;)

Ranzy

Legacy Member
gamepad XfX executioner: 10€ (zou wel verzonden moeten worden)

rsca boyke

Legacy Member
Ranzy : geen probleem , t'is 3.10 € verzendingskosten wel
mao! : aanvaard.dat is dus 15.10 € met verzending bij.pm u gegevens .

soulblade

Legacy Member
2 x netwerkkaart ISA of PCI?

quantum DH 6400 MB bod 2 eurokes.

moederbord assus P2L975 (usb,scsi,...) + pentium 2 processor 333Mhz + netwerkkaart + case bod 5 eurokes.

Alles in werkende staat?Boden onder voor behoud! :)

rsca boyke

Legacy Member
soulblade : alles in werkende staat. netwerkkaarten zijn pci ;) indien je bod nog geld dan, is het aanvaard. dit word wel afgehaald dan veronderstel ik ? een case opsturen gaat moeilijker natuurlijk( duurder dus eigelijk )

soulblade

Legacy Member
5 eurokes voor de twee netwerkkaartjes dan ook nog en idd ik kom erachter. ;)

Berd

Legacy Member
Ik bied 15 € voor
SRD ram 128 mb 133 + Asus P2L975 (usb,scsi,...) + pentium 2 processor 333Mhz, verzending incl.
(dus eigenlijk ~ 12 € excl indien verzending ook 3.10 € is)
edit: blijkbaar net te laat gereageerd dus :p

rsca boyke

Legacy Member
Berd: bod van soulblade aanvaard, wegens ik liever geen case opstuur. geld bod voor RAM geheugen nog ?

soulblade: 2 x netwerkkaart

quantum DH 6400 MB bod 2

moederbord assus P2L975 (usb,scsi,...) + pentium 2 processor 333Mhz + netwerkkaart + case

= 12 euro afgehaald. pm voor verdere afhandeling ;)

Berd

Legacy Member
hey,

Dat begrijp ik, daarom dat ik geboden had op de onderdelen ZONDER de case.
(cpu, mobo en ram zou in principe opgestuurd kunnen worden in bijvoorbeeld een doos van een moederbord). Maar ik ben dus te laat!
Het SDRAM kan ik helaas niet gebruiken zonder het mobo.

rsca boyke

Legacy Member
Berd : srr, ik had niet gezien dat je zonder case had geboden.
mja, indien soulmate afhaakt laat ik het je weten ;)
maar da zal wel nie denk ik :D

towwel

Legacy Member
SRD ram 128 mb 133
meeneemprijs : 10 €

=> Al verkocht? Bod 10€ exl iig, meeneemprijs dus. 12€ incl goed?

rsca boyke

Legacy Member
srr is al verkocht aan soulblade.

deze thread mag hier eigelijk gesloten worden ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan