Archief - Dell UltraSharp 3007wfp-HC Rev. A02

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zabulus

Legacy Member
Ik verkoop m'n 30" Dell scherm.
Is pas nieuw. Waarom doe ik hem nu weg? Het scherm is echt prachtig, mooie beeldkwaliteit etc...
Maar ik vind het té groot eigenlijk, in de winkel leek het kleiner ^^

Dusja, laat het bieden beginnen zou ik zeggen, bij een goede prijs gaat hij weg.

Enkele specs:
# Monitorformaat en -type : 30-inch LCD-breedbeeldflatpanel
# Resolutie : 2.560 x 1.600 pixels
# Reactietijd / helderheid / contrastverhouding : 8ms / 300cd/m² / 1.000:1
# Afmetingen (BxDxH) : Met standaard: 690 x 200 x 470 mm (gecomprimeerd)
# Gewicht : 11,38 kg
# Kenmerken : VESA® 100mm ophangsysteem, niet-schitterend met harde coating 3H
# Poorten/connectors: Dual Link (DVI-D) met HDCP, 9-in-2 geheugenkaartlezer, 4x USB 2.0 ports, beveiligingssleuf
# Pixelgrootte : 0,250 mm (pixel pitch)
# Kleur : Zwart
# Garantie : 5 jaar onsite!

Smitch

Legacy Member
heb je al een ander scherm? anders, intresse in een samsung 931bw widescr :) ? zalig schermpje! maar voor mij dus wat te klein :p

mits opleg van mij natuurlijk ;) (zeg maar waar je aan dacht...ik schat de waarde van het scherm nog zeker een 190-200€)

want mijn schermpje is nog geen jaar oud en ziet er nog als nieuw uit! believe me ;)

B.U.R.N

Legacy Member
Moest je interesse hebben om te ruilen, bij mij staat een 2407wfp-hc in perfecte staat.
Uiteraard met opleg van mij.

aka

Legacy Member
eventueel te ruilen voor een 2407wfp-hc (2 weken oud) met opleg ?

Anjooh

Legacy Member
Hoi,

Interesse in een ruil met een nagelnieuwe 24" Dell monitor en een nieuwe PC Dell met :

Core 2 Duo E6750
2 GB DDRII Ram
Sata DVD
Sata HD 160GB
Front USB en sound
LAN
......

Laat je mij iets weten?

Grtz

zabulus

Legacy Member
@gravendelver & boe: boden genoteerd

@Anderen, ik wens het niet te ruilen, noch tegen een pc / ander scherm

boe

Legacy Member
900, idem

Welke is de nieuwprijs op jouw aankoopfactuur?
Ik neem aan dat die monitor pixelperfect is natuurlijk?

zabulus

Legacy Member
Sorry voor mn late reply, afgelopen dagen niet veel thuis geweest (kersmis enzo)

De monitor is inderdaad pixelperfect, er zijn dus geen doode of luie pixels.
De nieuwprijs via de Dell.be is 1800eur, dus 900 is toch nog wat te weinig imo..., ik heb hem gekocht via m'n werk dmv overuren (ze hebben dat liever dan uitbetalen :) )

Psychodweep

Legacy Member
Heb jij nog het aankoopbewijs ervan ? Hoeveel heb jij er dan zelf voor betaald (dat is niet per sé dezelfde prijs op de dell site).
Hoe heb jij dan die 5 jaar garantie verkregen, want standaard krijg je maar 3 jaar garantie ? En door hem online te bestellen kan je geen garantieuitbreiding krijgen.....

zabulus

Legacy Member
Ik kan een factuur krijgen ja, dan moet ik dat even opt werk navragen, maar dat zal wel geen probleem zijn.
Volgens mij is hij ook niet via dell zelf gekocht hoor, maar via een reseller van dell. Zelf heb ik er 1600eur voor betaald.

phixiuZ

Legacy Member
Zex\ zei:
jezus.... koopt een tv voor die prijs man :)

Wat is dat nu voor een commentaar :wtf:. Slaat echt op niets.

En waar hebde em nu gekocht? Gamer begint hier over supradictus op ebay, en daar staan die toch beduidend goedkoper... :crazy: 1100 euro

Klopt iets niet...

Psychodweep

Legacy Member
zabulus zei:
Volgens mij is hij ook niet via dell zelf gekocht hoor, maar via een reseller van dell.

Dan heb je wel een probleem met de garantie... want die moet dan via de reseller geregeld worden... anders moet jij voor een overdracht zorgen voor de garantie bij die reseller (indien mogelijk, maar aangezien je niet weet waar em precies is gekocht, dan zal dat moeilijk gaan :s).

Ennuhm een tv heeft geen resolutie van 2560x1600... das appelen met peren vergelijken eh.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan