zabulus
Legacy Member
Ik verkoop m'n 30" Dell scherm.
Is pas nieuw. Waarom doe ik hem nu weg? Het scherm is echt prachtig, mooie beeldkwaliteit etc...
Maar ik vind het té groot eigenlijk, in de winkel leek het kleiner ^^
Dusja, laat het bieden beginnen zou ik zeggen, bij een goede prijs gaat hij weg.
Enkele specs:
# Monitorformaat en -type : 30-inch LCD-breedbeeldflatpanel
# Resolutie : 2.560 x 1.600 pixels
# Reactietijd / helderheid / contrastverhouding : 8ms / 300cd/m² / 1.000:1
# Afmetingen (BxDxH) : Met standaard: 690 x 200 x 470 mm (gecomprimeerd)
# Gewicht : 11,38 kg
# Kenmerken : VESA® 100mm ophangsysteem, niet-schitterend met harde coating 3H
# Poorten/connectors: Dual Link (DVI-D) met HDCP, 9-in-2 geheugenkaartlezer, 4x USB 2.0 ports, beveiligingssleuf
# Pixelgrootte : 0,250 mm (pixel pitch)
# Kleur : Zwart
# Garantie : 5 jaar onsite!
Is pas nieuw. Waarom doe ik hem nu weg? Het scherm is echt prachtig, mooie beeldkwaliteit etc...
Maar ik vind het té groot eigenlijk, in de winkel leek het kleiner ^^
Dusja, laat het bieden beginnen zou ik zeggen, bij een goede prijs gaat hij weg.
Enkele specs:
# Monitorformaat en -type : 30-inch LCD-breedbeeldflatpanel
# Resolutie : 2.560 x 1.600 pixels
# Reactietijd / helderheid / contrastverhouding : 8ms / 300cd/m² / 1.000:1
# Afmetingen (BxDxH) : Met standaard: 690 x 200 x 470 mm (gecomprimeerd)
# Gewicht : 11,38 kg
# Kenmerken : VESA® 100mm ophangsysteem, niet-schitterend met harde coating 3H
# Poorten/connectors: Dual Link (DVI-D) met HDCP, 9-in-2 geheugenkaartlezer, 4x USB 2.0 ports, beveiligingssleuf
# Pixelgrootte : 0,250 mm (pixel pitch)
# Kleur : Zwart
# Garantie : 5 jaar onsite!
? zalig schermpje! maar voor mij dus wat te klein 
(zeg maar waar je aan dacht...ik schat de waarde van het scherm nog zeker een 190-200€
. Slaat echt op niets.
).