Archief - Dell Latitude D830

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomvanhouche

Legacy Member
Wegens overkill, gebruik deze laptop enkel voor wat Word en internet, verkoop ik deze nieuwe notebook.
Ik ga oveschakelen naar een desktop, laptop staat meestal op mijn bureau en dan valt het hele nut ervan weg.

Specs:
- 15,4" widescreen
- T7100 1.8Ghz
- 2GB DDR667, 2*1GB
- 80GB SATA 7200RPM
- Nvidia Quadro NVS 140M 256MB = gelijkwaardig aan 8400GS M
- Intel ABG Wireless + Bluetooth 2.1
- VGA, Svideo, serieel, PC card, smartcard, firewire, 3*usb2.0
- dvd-rw 8x
- mic-in, stereo-uit
- 6cell batterij = goed voor 2,5 uur op hoogste settings
- azerty

- 3 jaar Next-business day onsite garantie
- 1 jaar acidentele beschadiging en diefstal verzekering
- winxp home licentie + originele vista ultimate key aslook Office 2007 Enterprise

Alles in perfecte staat, compleet in doos met alle kabels, cd's en telnr naar de garantiedesk als er iets mee scheelt.

Aankoopdatum was begin Oktober via school. Zit ook een identificatieplaatje op tegen diefstal.

Dit is echt een zeer duurzame, snelle notebook ideaal voor mensen die veel onderweg zijn.
Moest ik hem meer nodig hebben zou ik zeker geen andere kopen maar ik heb de kracht van een desktop nodig.

Is te bekijken en af te halen in Hasselt.

Voor die overdraging van beschadiging en diefstal verzekering zal ik eens contact opnemen met Dell.

Zou er graag zeker 800€ voor willen, heb al een bod op Kapaza van 700€

Staat dus ook op Kapaza en 2dehands.
Bieden EXCL.
Foto's

_mocking][bird_

Legacy Member
Kom je soms in regio Leuven (of eventueel regio Kortrijk)?

Sterke interesse hier...

tomvanhouche

Legacy Member
in Leuven kank wel geraken met de trein mits wat vergoeding, is maar 39min van Hasselt dus

voeg me anders toe op msn

The_wave

Legacy Member
Is die videokaart specifiek voor 3D apps of draaien daar ook games op?

AzZ_KiKr

Legacy Member
Voor die overdraging van beschadiging en diefstal verzekering zal ik eens contact opnemen met Dell.


weet ge hier al wa meer over? ik heb mss wel intresse maar dan moet ik wel weten da da overgezet kan worden???

brechtvm

Legacy Member
voor zover ik weet is de DELL GARANTIE (!) overzetbaar...
over garantie-contracten bij andere instellingen kan ik geen uitsluitsel geven

Macdude

Legacy Member
Die office Enterprise is dat er een van Dell of kan die ook op andere PC's?

tomvanhouche

Legacy Member
die office enterprise kan ook op andere pc's

die verzekering is van dell zelf en kan overgezet worden, heb zelf nog geen mail gekregen van Dell maar heb het aan de school zelf gevraagd

tomvanhouche

Legacy Member
1280*800

en nu zou ik graag boden zien ipv continu vragen

_mocking][bird_

Legacy Member
Heeft u al bevestiging gekregen van het bod van €700 op Kapazaa? Want ik denk niet dat u hier een hoger gaat krijgen...

tomvanhouche

Legacy Member
Heb een mail gestuurd dat 700€ al mooi is ma dat ik pas direct verkoop aan 800€ en juist mail terug gehad dat het in orde is.

Dus dit mag toe, verkocht voor 800€ op Kapaza
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan