Archief - Dell D610 centrino 1.6 dothan + Dell deluxe bag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiara

Legacy Member
The D610 is ready for any road you may travel. This mainstream business notebook is built for serious mobile performance, incorporating Intel's latest-generation Centrino platform. It's also fairly light and has very good battery life (4 hours)—a winning combination for busy road warriors.




D610 specs:

Pentium M Dothan, 1.6GHZ, 2 MEGB, 533FSB

Mobile Intel® 915GM Express Chipset w/ Intel® Graphics Media Accelerator 900 (up to 128MB shared)

1 latje 512mb 533MHz DDR2 SDRAM

14.1 XGA
DVDrom

6-cell 53WHr Smart Lithium Ion battery (standard) Up to 4.7 hours

HARD DRIVE, 40GB, 9.5, 5.4K,

Dell Wireless 1350 WLAN

2.1kilo

Azerty

Deluxe dell nyloncase

Service tag: GV4RP1J

Afhalen te Merksem of kan gebracht worden mits vergoeding.

Staat ook op tones.



Startprijs: 600

Foto:
http://users.telenet.be/Kiara_oliver/dell610.JPG

Kiara

Legacy Member
Prijzen even aangepast, bovenstaande prijs was voor een ander notebook.

Zonder geheugen en hd: 530 euro want blijkbaar is er ook interesse zonder.

bompa

Legacy Member
Is de laptop nog zoals beschreven in de originele configuratie volgens service tag GV4RP1J (met tweede batterij, diskette drive, muis, ...).
Waarom doe je die weg? Is blijkbaar nog erg recent.
Grote interesse maar graag wat meer uitleg.
[email protected]

Kiara

Legacy Member
bompa zei:
Is de laptop nog zoals beschreven in de originele configuratie volgens service tag GV4RP1J (met tweede batterij, diskette drive, muis, ...).
Waarom doe je die weg? Is blijkbaar nog erg recent.
Grote interesse maar graag wat meer uitleg.
[email protected]

Neen 2de batterij zit al in een ander toestel en diskette drive, muis zitten er niet bij. Ik heb hem zo gekocht. Voor de rest alles nog hetzelfde.
Reden waarom hij weg gaat is omdat ik betere toestellen bezit.

Kiara

Legacy Member
bompa zei:
Derdehands?
Wat zit er dan nog in van drive ? CD-RW ?

Ik dacht van wel, moet het eens opzoeken. Ja 3de hands aangezien het door mijn handen is gegaan. Ik heb hem niet gebruikt.

bompa

Legacy Member
Heb je de originele factuur?
Zijn de DELL cd's, manual, modemkabeltje, etc. er nog bij?
Nog altijd erg geinteresseerd, maar ik zou echt de huidige configuratie moeten kennen. Die kan je laten nakijken op de website van DELL bij 'current configuration' (daar waar je ook de service tag kan ingeven).

Kiara

Legacy Member
bompa zei:
Heb je de originele factuur?
Zijn de DELL cd's, manual, modemkabeltje, etc. er nog bij?
Nog altijd erg geinteresseerd, maar ik zou echt de huidige configuratie moeten kennen. Die kan je laten nakijken op de website van DELL bij 'current configuration' (daar waar je ook de service tag kan ingeven).

Geen factuur, geen originele cd's, modemkabeltje zit er wel bij. Ik heb hem overgenomen met een gebarsten scherm en een ander scherm geplaatst. Op dit onderdeel geef ik je 3 maanden garantie op papier. De huidige configuratie is zoals ik ze beschreven heb of moet je weten hoeveel usb poorten het ding heeft?
Het kan goed zijn dat deze morgen al weg is, er heeft al iemand een afspraak gemaakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan