sensuality
Legacy Member
Aangeboden:
DDR2 Apacer 512mb
UNB
pc2-4300
De aankoopdatum is 16/06/2007.
Het originele kasticket wordt er bij geleverd.
==> Geheugen is enkel gebruikt geweest als vervanging... Dus nog praktisch in nieuwstaat!!!
Voor verdere vragen mag u mij gerust contacteren. De ram kan opgehaald worden in Knokke (West-Vl.) of wordt goed ingepakt verzonden via de post.
Biedingen incl. verzendkosten.
Mvg,
Kim.
DDR2 Apacer 512mb
UNB
pc2-4300
De aankoopdatum is 16/06/2007.
Het originele kasticket wordt er bij geleverd.
==> Geheugen is enkel gebruikt geweest als vervanging... Dus nog praktisch in nieuwstaat!!!
Voor verdere vragen mag u mij gerust contacteren. De ram kan opgehaald worden in Knokke (West-Vl.) of wordt goed ingepakt verzonden via de post.
Biedingen incl. verzendkosten.
Mvg,
Kim.
