Archief - Cybercom Pentium-M 1,7 Ghz 768mb, dvdrw, 40gb, 12"TFT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psychodweep

Legacy Member
ik verkoop het volgende:
Cybercom Sim2000 (medion)
Specs:
Intel Celeron M320 1.3Ghz => geupgrade naar Dothan 1.7
Sis Graphics chipset with 128mb shared memory
16bit soundchip + 2 speakerkes
12,1" TFT WXGA 1280x800
DVD-Writer/ReWriter
40gig HDD
256mb DDR-Ram => geupgrade naar 768mb
10/100Mbit LAN + Modem
Wireless LAN 802.11G 54Mbit => geupgrade naar een intel kaartje
Externe Adapter en 2 Batterij's gaan elk 2-2.5uur mee.
Er zit ook een ingebouwde sd kaartlezer in.
De oude cpu en netwerkkaartje krijg je erbij.
Ook aankoopbewijs: 15/01/04
Is dus nog 1 jaar garantie op.
Ik heb deze laptop zelf gekocht van Krewten.
Er zitten 2 batterijen bij die elk 1 uur meegaan.
Reden verkoop: zoek model met langere autonomie, moesten ze elk 2uur-2,5 uren meegaan, zou ik em zeker gehouden hebben.

Ie mag weg voor min. 650 EUR.
Locatie: Kortrijk of Gent

Fotos volgen.

n.t

Legacy Member
Externe Adapter en 2 Batterij's gaan elk 2-2.5uur mee.
Er zit ook een ingebouwde sd kaartlezer in.
De oude cpu en netwerkkaartje krijg je erbij.
Ook aankoopbewijs: 15/01/04
Is dus nog 1 jaar garantie op.
Ik heb deze laptop zelf gekocht van Krewten.
Er zitten 2 batterijen bij die elk 1 uur meegaan.
Reden verkoop: zoek model met langere autonomie, moesten ze elk 2uur-2,5 uren meegaan, zou ik em zeker gehouden hebben

ge moet uw eerste zin en u laatste 2 lezen ..
wat klopt niet :à)

Psychodweep

Legacy Member
Oops sorry, da was een stukje tekst da k had gekopieerd van de persoon waarvan ik die laptop heb gekocht... ze gaan geen 2-2,5u mee, maar elk 1u.

Psychodweep

Legacy Member
Misschien, thangt er een beetje vanaf of ik met jouw laptop ook m'n 650 EUR terug kan krijgen....

Gigolas

Legacy Member
die 128 Mb is die volledig shared ? of is er ook een deel niet shared ?

Psychodweep

Legacy Member
Die is volledig gedeeld, normaal kan je de hoeveelheid mb die je wil reserveren voor je video instellen in bios...

Psychodweep

Legacy Member
Uhm... geen idee, ik speel geen games.
Ik weet wel dat sis geen gamerschip is, dus zal je waarschijnlijk enkel oude games kunnen spelen en geen high end Battlefield ofzo.

Skylord

Legacy Member
is dit geen hoge prijs? of is er iets speciaals aan deze laptop tegenover de laptops in carrefour en andere winkels ?
Ik bied alvast 470 euro

greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan