Archief - CREATIVE X-Fi XtremeMusic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smason

Legacy Member
Te koop (tweede poging):

CREATIVE X-Fi XtremeMusic
Foto
Link

Inhoud pakket: kaart zelf, driver cd, bulk doosje, factuur.

Aangekocht april 2007 voor 80,- euro dus nog ruim in garantie. In nieuwstaat, werkt perfect!!
De XtremeMusic-versie is trouwens beter dan de XtremeGamer- en XtremeAudio-versie.


  • Nieuwprijs: 70,- euro
  • Minimumprijs: 40,- euro (57% vd nieuwprijs)
  • Meeneemprijs: 50,- euro (71% vd nieuwprijs)

Bovenstaande prijzen zijn exclusief verzending. Verzending gebeurt met de Post (goed verpakt) en kost 5,- euro extra. Ophalen is ook mogelijk te Lommel, N-Limburg.

mythe

Legacy Member
KinGleR zei:
wat is er dan zoveel beter dan de Xtreme Gamer?
smason zei:
De XtremeMusic-versie is trouwens beter dan de XtremeGamer- en XtremeAudio-versie.
Dus ik weet niet waar je het van haalt.
Reden van verkoop?
Garantie?

Wanneer sluit je af, want na nieuwjaar heb ik weer wat geld en heb ik eventueel interesse!

smason

Legacy Member
Voor zover ik weet heeft de XtremeGamer wel dezelfde chip als de XtremeMusic, maar is de layout compleet anders + meer (en vergulde) aansluitingen? Ze hebben beiden natuurlijk geen xRAM (of hoe die troep ook noemt).

Wanneer ik afsluit? Nu met de feestdagen kan er toch niets snel verzonden worden tot na nieuwjaar dus ik zou zeggen: tot na nieuwjaar of tot iemand de meeneemprijs biedt :)

mythe

Legacy Member
Alle, bodje 45 exclusief. Maar wel nog eventjes onder voorbehoud :).

overlordEx

Legacy Member
De XtremeMusic heeft vergulde aansluitingen en de mogelijkheid om zo'n frontpaneel aan te sluiten. De andere twee hebben dat niet (de XtremeAudio is zelfs geen echte X-Fi, maar een veredelde audigy ;) ).

smason

Legacy Member
overlordEx zei:
De XtremeMusic heeft vergulde aansluitingen en de mogelijkheid om zo'n frontpaneel aan te sluiten. De andere twee hebben dat niet (de XtremeAudio is zelfs geen echte X-Fi, maar een veredelde audigy ;) ).
Bedankt voor de verduidelijking :)

mythe zei:
Alle, bodje 45 exclusief. Maar wel nog eventjes onder voorbehoud :).
Bod 45,- euro excl is genoteerd :)

mythe

Legacy Member
Bodje vervalt wegens beter aanbod gevonden, kan het afhalen enzo.
Beschouw het als free upje.

Toch bedankt ;).

smason

Legacy Member
Dan staan we weer op nul :) - koper op Kapaza heeft ook afgehaakt.

Geen bod atm. Minimum- en meeneemprijzen, zie first post.

mythe

Legacy Member
smason zei:
Bod van 40,- euro excl via mail (Kapaza).
Nu snap ik het wel niet echt hoor.
Ik bood 45 excl omdat er al eentje van 40 was. En nu noteer je dat van 40 :s?

smason

Legacy Member
mythe zei:
Nu snap ik het wel niet echt hoor.
Ik bood 45 excl omdat er al eentje van 40 was. En nu noteer je dat van 40 :s?
Koper op kapaza heeft ondertussen ook afgehaakt jou, zoals ik in bovenstaande post ergens vermeldt.

EDIT: ahnee t stond er niet bij, heb het erbij gezet. Hij zag ondertussen af van de koop, soit.
Tot zover de offtopic :)

Hoogste bod is van 'Amadeke'.
Amadeke zei:
bod van 40 excl
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan