Archief - CREATIVE Megaworks 250D THX - 2.1 speakerset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smason

Legacy Member
Te koop:

CREATIVE Megaworks 250D THX 2.1
Foto
Meer info
Satellieten
* Nominaal vermogen: 75 watt RMS per kanaal (2 kanalen)

Subwoofer
* Nominaal vermogen: 150 watt RMS

Systeem
* Signaal/ruisverhouding: 99 dB
* Algemene frequentierespons: 25 Hz tot 20 kHz
* Totaal burstvermogen van het systeem: 300 watt

Ingangen
* 2 x analoge audio (3,5 mm stereo mini-jack)
* 1 x digitale SPDIF (RCA)

Dit is dus de kleine broer van de 'bekendere' Megaworks 550D. Zeer degelijke set en toch één van de betere pc-setjes, een pak beter geluid dan een gelijk(w)aardige Logitech Z-2300. Digitaal aan te sluiten.
In uitstekende staat, werkt perfect. Inclusief doos en alle accessoires! Ik heb m 180 euro betaald en de nieuwprijs is voor zover ik weet nog ongeveer 170 euro.

Minimumprijs: 90 euro

Ophalen te Lommel, N-Limburg. Of eventueel verzenden (Taxipost ofzo) op kosten & risico van de koper.

smason

Legacy Member
tomvanhouche zei:
heb interesse, nog garantie erop?
in perfecte staat?
Is echt in nieuwstaat! Kan getest worden indien gewenst, geen probleem.

Garantie? Aangekocht op 2005-11-18. Als het 2j garantie is zal het dus net verlopen zijn. Tenzij de garantie natuurlijk langer is voor dit product, zal even opzoeken.

Edit: 24 maanden garantie, dus net verlopen.

longpatje

Legacy Member
Heb wel interesse,
eerst ff kijken of ik mijn Z-5300 wegkrijg :)

tomvanhouche

Legacy Member
80€ excl verzending met taxipost of leveren te Hasselt voor ne extra cent ;)

smason

Legacy Member
tomvanhouche zei:
80€ excl verzending met taxipost of leveren te Hasselt voor ne extra cent ;)
Genoteerd. Leveren in Hasselt gaat wel lukken normaal :)

longpatje zei:
Heb wel interesse,
eerst ff kijken of ik mijn Z-5300 wegkrijg :)
Aiight, laat maar iets weten.

smason

Legacy Member
-UPDATE-
Via mail (Kapaza) heb ik een bod gekregen van 85,- euro excl. Maar dan zou ik het moeten opsturen. Die 5 euro extra t.o.v. tomvanhouche's bod weegt echter niet op tegen het voordeel dat ik zelf kan brengen naar Tom :)

smason

Legacy Member
smason zei:
-UPDATE-
Via mail (Kapaza) heb ik een bod gekregen van 85,- euro excl. Maar dan zou ik het moeten opsturen. Die 5 euro extra t.o.v. tomvanhouche's bod weegt echter niet op tegen het voordeel dat ik zelf kan brengen naar Tom :)
Bod op Kapaza is vervallen wegens niet terugmailen.

'tomvanhouche' heeft minimumprijs van 80,- excl geboden en staat dus aan de leiding.

Aangezien ik geen tijdstip van afsluiting had gezet, bij deze:
Ik sluit morgen (zaterdag) 23u59 af :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan