Archief - [CPU]amd 3200+

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smitch

Legacy Member
ik heb hier nog een Amd s939 3200+ liggen..vanaf 15 excl bieden, eronder bieden heeft geen zin ;)

of evt ruilvoorstellen...make me warm ppl !

min: 15
geen max / meeneemprijs

(enkel exclusief bieden voor het wat overzichtelijk te houden)

is enkel cpu zonder koeler helaas

Smitch

Legacy Member
om eerlijk te zijn..geen id =/ en kan het ook niet meer testen aangezien ik enkel nog een am2 mobo heb...

dehatim

Legacy Member
daarvoor moet je hem niet testen, staat op de cpu zelf, de 2de regel

Smitch

Legacy Member
aaah :d
hierbij =>
ADA3200DAA4BP
LBBLE 0521GPDW
Z505256F50879

successor

Legacy Member
prijs is niet te hoog , maar ik vrees dat de markt overspoeld wordt met socket 939 single core processoren , en ze maken die moederbordjes niet meer. heb gisteren nog een bord gehad dat naar de eeuwige jachtvelden is gegaan , de processor blijft dan over. ik heb zelf nog 3 socket 939 processoren op overschot.

Geïnteresseerden vinden is dus niet simpel. als je iemand vindt ben ik wel redelijk zeker dat hij of zij €15 voor een processor wilt neertellen.

trouwens : free up :)

Smitch

Legacy Member
dat denk ik wel hoor, is niet veel anders dan de standaad koeler van s939 (gewoon zien dat er een goede fan opzit die genoeg lucht verplaatst)

maar je moet wel zien dat je de backplate van een s939 hebt é :) en een s939 mobo natuurlijk :D

awesome

Legacy Member
core is toch venice neem ik aan?
zit er nog garantie op?
met garantie van meer dan een maand €15 anders €12.50

grtz

successor

Legacy Member
@timmeke : een socket A koeler gaat passen , maar ik vrees dat de stock koeler meer dan afdoende is , en die socket A koeler vreselijk slecht gaat koelen op die CPU. Het zal werken als je de koeler gemount krijgt , maar schrik niet van temps van 60°c stressed en hoger.

je hebt trouwens sowieso een socket 939 moederbord nodig.

als je per se een koeler wilt trouwens , ik heb nog wel een paar stock koelers liggen voor €5 excl.

een gewone artic silent koeler kost trouwens €8 bij tones en zal het perfect doen.

Smitch

Legacy Member
12,50€ genoteerd ;)

edit: en successor merci voor al de hulp hieral :d

Smitch

Legacy Member
noted noobkillah

ik kan evt leveren aan de kanten van aarschot, mechelen, hulshout, heist o/d berg (mits kleine naftkosten)

Smitch

Legacy Member
Sjot 1 => ik sluit vrijdag af zodat ik zaterdag alles kan regelen

Smitch

Legacy Member
Sjot 2 => wegens geen bieders meer te zien en zelf ook niet genoeg tijd te hebben na donderdag om alles te regelen zet ik afsluitdatum op deze avond!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan