Archief - Corsair 2x512 ValueSelect of TwinX-1024 3200LL

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kennyc

Legacy Member
Een van volgende sets te koop (naargelang van welke ik de beste prijs krijg - rekening houdend met kwaliteitsverschil in beide)

1) 2 x 512MB Corsair DDR3200 ValueSelect
info: http://www.corsairmemory.com/corsair/valueselect.html#ddr
Minimumprijs 70EUR (NP: 51/stuk)

2) 2 x 512MB Corsair Matched Twinx1024 3200 Low Latency
info: www.corsairmemory.com/corsair/products/specs/twinx1024-3200ll.pdf
Rev1.2... Winbond -5 Rev C (CH5) chips (bron: http://www.techpowerup.com/memdb/)
Hoogste bod: 120EUR@Telenet
Meeneem: 140EUR

Beide aangekocht bij Tones. Reden van wegdoen: upgrade naar 2GB in m'n Shuttle systeem (heeft maar 2 mem-banken).
Eventueel een ruil met opleg van mijn kant met iemand die de omgekeerde stap wil zetten (2GB -> 1GB) kan uiteraard ook, maar dat zal er wel niet inzitten...

De ValueSelect latjes worden evt. apart verkocht, de matched TwinX set uiteraard niet.

Ben geen overclocker of tweaker, dus heb niet met timings gespeeld - hebben altijd aan SPD-settings gedraaid.

Jullie weten zelf goed genoeg wat RAM waard is, dus richtprijzen zullen wel overbodig zijn.

Nogmaals: slechts één van de 2 sets gaat weg.

Uiteraard zonder fouten (memtest).
Kan afgehaald worden te wilrijk, gebracht indien niet te ver of opgestuurd worden op kosten van de koper (+5EUR).

Gewoon bieden op 1) of 2), exclusief levering/verzending
Loopt ook op Tones.

Roeldm

Legacy Member
dat was een startbod he, nieuwprijs voor 1GB valueselect(2*512) is net geen 98€ bij forcom express.

soit 70€ vind ik te veel dus geen interesse meer

Babe

Legacy Member
hey mag ik eens vragen welke shuttle je hebt? ik heb een sn95g5 en ik heb problemen met mijn geheugen. krijg constant een cmos checksum error. Kunt ge de naam + nr van de chipset op de ram een keertje posten? Dan kan ik eens zien of dit goeie ram is voor in mijn shuttle :)

Grtz

Babe

kennyc

Legacy Member
Ik heb een SN25P (nForce4)
CMOS Checksum Error is normaal gezien toch geen geheugenprobleem? Da's eerder een defecte batterij of fout in de BIOS.

Welke RAM zoudt ge willen weten? De ValueSelect dan? Want van de andere staat al zowat alle info.

Babe

Legacy Member
jep van die andere ook, die shuttle's zijn heel ramgevoelig en ik heb ergens een lijstje liggen van welke ram er optimaal op werkt. Heb bios al geflasht, heb alles al gedaan wat er zou kunnen zijn :s...

kennyc

Legacy Member
Babe zei:
jep van die andere ook, die shuttle's zijn heel ramgevoelig en ik heb ergens een lijstje liggen van welke ram er optimaal op werkt. Heb bios al geflasht, heb alles al gedaan wat er zou kunnen zijn :s...

Heb efkes nagedacht en vermits ik al een bod heb van 120 op die TwinX latten zal ik wsl die ValueSelects wel houden. Dus het enige waar je nog op kan bieden zijn de TwinX'en, en daar weet je al van welke chips het zijn.
Aan jou de keuze of je over die 120EUR gaat.

Firestyler

Legacy Member
140€ die 2de indien idd effectief BH5
edit: trek bod in, wacht liever op 3500Ram

kennyc

Legacy Member
Update: fotookes op site klopten niet. Tis rev 1.2 (= CH5)
Duploxxx, is da een probleem voor u?

Babe

Legacy Member
mmm, die dual channel staat niet bij de support list, ik hou het hier in het oog... maar voorlopig neem ik niet deel aan het bieden :).

duploxxx

Legacy Member
kennyc zei:
Update: fotookes op site klopten niet. Tis rev 1.2 (= CH5)
Duploxxx, is da een probleem voor u?

i am out... kan niks doen met ch-5 moeten 260+ draaien op 2-2-2-5

duploxxx

kennyc

Legacy Member
Oke, ik ga afsluiten. Vermits Duploxxx aangegeven heeft niet hoger meer te willen gaan, heeft XTRATEC gewonnen.
Check PM voor verdere details.

kennyc

Legacy Member
@ec8or:

kennyc zei:
Heb efkes nagedacht en vermits ik al een bod heb van 120 op die TwinX latten zal ik wsl die ValueSelects wel houden. Dus het enige waar je nog op kan bieden zijn de TwinX'en, en daar weet je al van welke chips het zijn.
Aan jou de keuze of je over die 120EUR gaat.

Daarna heb je bod pas uitgebracht... Tenzij XTRATEC ze alsnog niet moet hebben, is de ValueSelect voor jou.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan