Archief - Compaq Proliant CL380 Cluster Server 800 Mhz 512 Mb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Digger

Legacy Member
Compaq Proliant CL380 Cluster Server 800 Mhz 512 Mb

Cluster in the Box

This server is 100% fully working

Total of 4 SCSI disks of 9 Gb

2 X 9 Gb in the storage, and 1 X 9 Gb per node

Both nodes have a Pentium III 800 Mhz CPU

Both nodes have 512 Mb Memory

1 Node has a DLT 40/80 Tape Drive

Both Nodes have 2 Network Cards 10/100

Both Nodes have a Smart Array Controller.

Server comes without software

Power Cables ( EU ) are included.


bieden vanaf 600€ meeneemprijs : 850€

Digger

Legacy Member
ok, bieden vanaf 500€ dan :-)

het gaat hier wel om een cluster hé !!

Desolation Angel

Legacy Member
En da maakt enorm veel uit als uw 'cluster' nog ni de performance haalt van 1 AMD Sempronneke :)

Digger

Legacy Member
da is tezien voor wa ge het gebruikt ....

cluster is bedoeld om 0% down time te hebben.

als uwen AMD crashed, is het gedaan, als er een node van de cluster failed, dan neemt de andere node over ... snappie

of ge kunt uw cluster active / active laten bollen, ipv active / passive, met andere woorden 2 servers laten het werk doen ... enfin ... aanbieding is eerder bedoeld voor bedrijven die dergelijke clusters hebben draaien.
daar het maintenance contract hoog oploopt bij HP voor dergelijke servers, en soms handigere is als je der één op reserve staan hebt

NonDotZer0

Legacy Member
n/o maar heb hier een oude Thunderbird die nu al 7 maand stabiel draait, zonder reboot :-/

DJDM

Legacy Member
NonDotZer0 zei:
n/o maar heb hier een oude Thunderbird die nu al 7 maand stabiel draait, zonder reboot :-/


euhm, we gaan toch geen serversystemen me desktopsystemen vergelijken zeker ? Want das nog erger dan appelen en peren.

Op de bank hier staan zelfs nog "tragere" systemen dan dat in cluster, voor een bedrijf is betrouwbaarheid nog iets belangrijker dan snelheid hoor.

Digger

Legacy Member
NonDotZero ... ge verstaand nie goe geloof ik :-)
DJDM ... inderdaad gij verstaat het tenminste

Desolation Angel

Legacy Member
DJDM zei:
euhm, we gaan toch geen serversystemen me desktopsystemen vergelijken zeker ? Want das nog erger dan appelen en peren.

Op de bank hier staan zelfs nog "tragere" systemen dan dat in cluster, voor een bedrijf is betrouwbaarheid nog iets belangrijker dan snelheid hoor.


Een bedrijf zie ik dan ook ni van ne particulier 'tweedehandsen brol' zonder factuur kopen, die mannen betalen wel liever iet meer voor official support en e factuur

Digger

Legacy Member
vergeet da maar

5000€ betalen voor een jaar, of 500€ uitgeven voor nun gansen server ... hmmmm

Digger

Legacy Member
enfin ... close this thread please, want da gaat hier toch de verkeerde richting uit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan