Archief - Compaq Petium 4 MOBILE based laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
- (HP) Compaq N800 (dach ik, meer info morgen)

==> Pentium 4 Mobile 1800 Mhz
==> 15 inch TFT (1024 - 768)
==> 512 Mb DDR (2*256)
==> 40 gig HDD
==> Radeon 7500 32 Mb dedicated
==> CDRW / DVD rom
==> VGA out + TV out
==> Infra rood
==> Batterijduur 2 uur
==> USB / parallelle poort / Modem / Netwerk
==> Windows 2000 installed + licentie

Dis is op het eerste zicht alles. Business based laptopke (N reeks). Precies antislip afwerking, die wel wat sporen van gebruik vertoont. Detail foto's volgen.

Was voor een kameraad, maar die haakte uiteindelijk nog af...

crazy777

Legacy Member
hoe gaan we dit nu regelen voor de ruil . ik zit nu op msn kom anders online

ge weet wel al die harware voor die laptop

Plato

Legacy Member
okay €175, beter?
"en wat letters" was om te voldoen aan het minimum aantal karakters in een bericht ;)

piotke

Legacy Member
Ik vind de geboden prijzen aan de lage kant. Een kapotte laptop met +/- zelfde specs krijgt zowat hetzelfde.

Ik denk aan een prijs van 3xx.

Het is idd de evo N800c,

Michiel

Legacy Member
Ik heb daar nog 2 docking stations voor liggen. Ge moogt die hebben voor een pintje.

piotke

Legacy Member
Cool !

Welke meerwaarde bied die docking, maw, welke poorten ed ?

crazy777

Legacy Member
met die 2 docking stations. wil ik wel ruilen voor al mijn hardware . als piot nu nog wil hee

hier is nog eens de lijst van mijn
-----------------------------------------------------------------------

hardware

Chieftec CX Miditower 400 watt CX-01B-B-SL

http://www.chieftec.com/bx-02b-b-sl.html

http://www.chieftec.com/okx.html

CX SERIES Medium BLACK Tower CHIEFTEC w/Door
WHITE perforated front
410 Watt Power Supply with S-ATA connector
Side Door with two fan grils (90mm fans are optional)
2x Tumb screws for side door.
Dust filter pounted in front.
Srewless design for add-on cards (VGA, Sound, ...)
2x Fan Sockets 80mm and 4x 90mm fan grils (Fans are optional)
With 2x front USB, 1x IEEE 1394 Firewire, audio port and MIC in
7 slots / 4x5.25" / 2+6x3.5"(Exposed+Hidden)
the 6 3.5" are mounted 90 degrees for easy access and with slide rails
473 x 205 x 522 mm (DxWxH)
12Kg/case 18/1 pallet
Limited warranty: 3 years



-----------------------------------------------------------------------

AMD 3500+ s939 Venice met boxs cooler en doos

steping ada3500daa4bwlebde 0631gaex110906h61205 ik heb nooit ge occ ken er niks van en interesseert me ook nie maar is voor gasten wie de steping wil weten

msi nx7300gs vga pci express met doos en driver cd

http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=804&maincat_no=130

NEC ND-3550 - DVD(+/-)RW 16/8/16/6x DL(+/-) 8/6x CD-RW 48/32/48x kleur wit (bulk)

philips DVD ROM CD SCHRIJVER combo 32x10x40x/12x/drive

http://images.pcwelt.de/images/pcwelt/bdb/15271/228x173.jpg

gewoone cdrom wit samsung 52x speed

hdd western digital 40 gb ide 7200 rpm

hdd maxtor 40 gb ide 7200 rpm
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

alles is in zeer goede staat niks aan zelfs geen schram in de case ben er altijd zeer tevreden van geweest er kunen veel hdds in via rack dat erin zit

cpu intel 3400 mfz socket 775. met facktuur

samsung hdd 2x 300 gb sata 2 .met facktuur .week oud

raptor 10000 rpm sata . met facktuur

asus 8400 vga pci . met facktuur.week oud

2 x 1gb geil memory dual channel . met facktuur

piotke

Legacy Member
Michiel0912 zei:

Die port replicators zijn best wel handig. PM je me even je adres + mogelijkheid dit weekende + welk bier je drinkt, dan kom ik je wel een presentje droppen.

@ dethlef, gistern was je plots stelig nu, nu stellig ja. Spreek me morgen, zaterdag op msn aan. Want ik ben nu a h werken, allez ja lol, en ga vanavond nr mijn vriendin.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan