Archief - Commodore, pc onderdelen,..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Duymelinck

Legacy Member
Ik heb heir volgende liggen dat weg mag wegens dichterbijkomende verhuis:


1* wit klavier met draad simpel model
2* draadloos toetsenbord en muis merk Typhoon
3* Doos vol kabels ( usb, ide, stroom,..)
4* 13 AkAsa 80mm fans
5* Corsair LCd inbouwschermke
6* Commodore ( klavier, diskettestation, 2bakjes vol floppy's, 2 joysticks, enkele boeken)


Op alles mag je bieden nog geen meeneemprijs bepaald zal wel zien hoe eht bieden verloopt. Afsluiten gebeurt 24uur na het laatste bod dat voor het item gedaan is. Foto's volgen later.

nOOb 001

Legacy Member
1 euro op de doos vol met kabels
1 euro op het corsair schermke
1 euro op de commodore

allemaal beginboden, heb geen idee van de prijs van de laatste 2 dus doe ik dat startbod, indien je er niet mee akkoord bent, ook goed voor mij

ik kom ophalen

de commodore werkt toch nog he, en alles om hem te gebruiken is er toch bij? anders vervalt mijn bod

Duymelinck

Legacy Member
nOOb 001 zei:
1 euro op de doos vol met kabels
1 euro op het corsair schermke
1 euro op de commodore

allemaal beginboden, heb geen idee van de prijs van de laatste 2 dus doe ik dat startbod, indien je er niet mee akkoord bent, ook goed voor mij

ik kom ophalen

de commodore werkt toch nog he, en alles om hem te gebruiken is er toch bij? anders vervalt mijn bod

Commodore werkt zekerst nog :) heb hem vorige week nog uitgebreid getest. alles is erbij om hem te kunnen gebruiken maar 1€ is wel wat weinig voor gans dat appket en 1€ voor dat schermke is net ook wat te weinig.

1€ voor die doos is genoteerd :)

Duymelinck

Legacy Member
exCite zei:
zoon schermpje wa houd da eigelek net in?

kan je met je pc linken om daar dan informatie te laten op verschijnen. bvb mediaplayer gegevens, cpu gegevens, ...

nOOb 001

Legacy Member
Duymelinck zei:
Commodore werkt zekerst nog :) heb hem vorige week nog uitgebreid getest. alles is erbij om hem te kunnen gebruiken maar 1€ is wel wat weinig voor gans dat appket en 1€ voor dat schermke is net ook wat te weinig.

1€ voor die doos is genoteerd :)

ok,

ik ga ook nog een bodje doen van
1 euro op het draadloze tobo
en 1 euro op de fans

kheb hier weer wa plannetjes ma kweet nie of ik ze ga uitvoeren

wederom, als het te weinig is, laat dan maar iets weten

Duymelinck

Legacy Member
nOOb 001 zei:
ok,

ik ga ook nog een bodje doen van
1 euro op het draadloze tobo
en 1 euro op de fans

kheb hier weer wa plannetjes ma kweet nie of ik ze ga uitvoeren

wederom, als het te weinig is, laat dan maar iets weten

bod op tobo is genoteerd. Voor de fans als je 1€ zegt per stuk dan wil ik dat ook aanvaarden

Duymelinck

Legacy Member
zal vanavond als ik thuis kom de foto's nemen en hier zetten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan