(-Pr3D@t[0r]-)
Legacy Member
een nooit gebruikte gloednieuwe geforce 6600 te koop
http://www.club-3d.nl/productshow_vga.php?ordercode=CGNX-H666
ik doe hem weg omdat ik het heb gewonnen op nen lanparty en het past toch niet in men pc.
startbod is rond de 80 € (nieuw in winkel is +- 120€)
http://www.club-3d.nl/productshow_vga.php?ordercode=CGNX-H666
ik doe hem weg omdat ik het heb gewonnen op nen lanparty en het past toch niet in men pc.
startbod is rond de 80 € (nieuw in winkel is +- 120€)