Archief - CCFL fans aan soldenprijzen!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bibawa

Legacy Member
Het is solden, de ultieme moment om van uw overschot aan materiaal af te geraken:

bibawa zei:
Hierbij verkoop ik een lot 80 mm ccfl fans waaronder uv reactive.
Alle fans zijn van het merk Sunbeam en worden geleverd met inverter, kabels om het aan te sluiten , pci bracket met schakelaar, schroefkes etc...

Wordt verkocht:

- 80 mm CCFL fan UV Reactive oranje 10 Beschikbaar
- 80 mm CCFL fan UV Reactive Groen 7 Beschikbaar
- 80 mm CCFL fan oranje 10 Beschikbaar

De prijs per fan is 4.5 €.

Verzending zal gebeuren via de post in een doos van 1,35 € / stuk , en ne zegel van 3.10 komt dus neer op 4.45 € ==> verzending 4.5 € (over 5 cent gaan we niet flauw doen..).

In ene doos gaan er juist 2 ingaan, als je wil wil ik ze ook verzenden in een gewatteerde enveloppe maar dan zal het wel zonder verpakking zijn. Je bent dan echter wel zelf verantwoordellijk voor je pakje. Als je dit wil laat het dan weten, dan zijn de prijzen van verzending ook lager.



Groeten,

Bibawa

bibawa

Legacy Member
OMhoog ermee!!!

Komaan mensen ze moeten weg !!!

Kdenk dat ge ze nergens goekoper gaat vinden.. (..)

cool_boy_ke

Legacy Member
Foto's ? en wat meer info (geluidproductie, hoeveelheid lucht ze blazen)
ik heb ook een sunbeam en daar ben ik toch zeer tevreden van (CPU = 7°C boven kamertemp)

silverwizard3

Legacy Member
3 pin? zodak die kan aansluiten op fancontroller?
en was de nieuwrijs eigelijk van deze fans want bij verzending voor 1ne komt ge dan wel op 9 €
--> edit: in welke richting is de airflow? naar de ccfl kant toe of omgekeerd?
zodanig da ge die dan vanachter in de u case kunt steken met de ccfl naar de binnenkant van de case en als outtake dan eh

bibawa

Legacy Member
@cool_boy_ke
het zijn standaard sunbeam fans, dus ze zullen even kwalitatief zijn als die da gij hebt.

@silverwizard3: er zit ne 3 pin aan de fan zelf, verloop naar molex zit er ook bij, eveneens inverter en schaklaar en wa tape etc...;

winkelprijs zal tussen de 8-10 € liggen ...;

Zupperman

Legacy Member
--> edit: in welke richting is de airflow? naar de ccfl kant toe of omgekeerd?
zodanig da ge die dan vanachter in de u case kunt steken met de ccfl naar de binnenkant van de case en als outtake dan eh

....?

cool_boy_ke

Legacy Member
Winkelprijs is 11,?? €, bij Bells gekocht ^^
Super goeie fan, mischien bestel ik er een ...

bibawa

Legacy Member
@silverwizard3: Deal, pm verstuurd

@Cool_boy_ke; de ccfl kunde inderdaad omdraaien zoals ge wilt.

En bij deze weten we dat ze nieuw rond de 11€ kosten in de betere computer winkel, spotprijs dus !

bibawa

Legacy Member
Voila bij deze een update van wat er nog is

- 80 mm CCFL fan UV Reactive oranje 10 Beschikbaar
- 80 mm CCFL fan UV Reactive Groen 2 Beschikbaar
- 80 mm CCFL fan oranje 10 Beschikbaar

Voila de uv groene fans zijn er bijna door, nog 2 voor de snelle beslissers!
Omdat ze blijkbaar wel in trek zijn, kan er eventueel bij voldoende reactie nog wel bijbesteld worden, dus indien je nog van die UV groene wil laat het maar weten !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan