Archief - Box vol met software/games (2de hands)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bibawa

Legacy Member
Voila hierbij biedt ik een box aan gevuld met software / games, omdat ik zelf geen benul heb van de prijs dat het nog waard is, laat staan om alles apart te verkopen, verkoop ik het geheel in een box:

Om jullie een idee te geven wat er in de box zit

* 12 tal titels
* Voor jong en oud spelletjes
* Van architect tot vrachtwagenbestuurder...;

De software die erbij zit dateert ongeveer van het jaar 2000 (2 titels), de games zijn daaren tegen redellijk recent (gta, roller coaster, unreal,.....), maar er zitten ook oudere titels bij.

Bieden start op 5 € en omhoog gaan we met 5 €, het bieden stopt op maandag 9/01/06 om 20.00 uur met het gebruikellijke kwartier !

Wanneer het eindbod me niet aanstaat behoud ik me het recht om niet te verkopen.

Dit is een bieding, achteraf afkomen met: "Het is zijn geld niet waard" PAKT niet. Het is een degelijke box met degellijk materiaal in!"
Wanneer je biedt veronderstel ik dat je voldoende vermogen hebt om de box meteen na afloop te betalen, bij terugtrekking volgt ONMIDDELLIJK een blacklist!


Verzending zal 6.2€ gaan kosten , afgerond 6 €!

maxdevis

Legacy Member
kleine tip:

zeggen wat er in de box zit (dus de 12 titels opnoemen) zal je verkoop alleen maar helpen.

--NickName--

Legacy Member
maxdevis zei:
kleine tip:

zeggen wat er in de box zit (dus de 12 titels opnoemen) zal je verkoop alleen maar helpen.

kleine tip :

reageren in je prijsschattingsthread van die alienware notebook zou ook al een stuk helpen :niceone:

bibawa

Legacy Member
Okey

Omdat er anders toch niets gebeurd: Wat zit er in de box?
Games
- Unreal 2
- GTA 3
- Return to castle wolvenstein se
- unreal tournament 2003
- Totally roller coaster tycoon
- Rekenen met de junior detectives (9-12 J)
- Kinderlingo
Software
- Routeplanner europa met gps ondersteuning 2000
- 3D binnenhuisarchitectuur 3D
- Flying Colours deluxe tekenpaketje
Zoals je ziet dus een box die wel wat waarde heeft !!!

SMa

Legacy Member
een box met zo'n kleine inhoud kan toch niet meer dan 2kg wegen? => €3.10 voor verzending

bibawa

Legacy Member
*ZUCHT* Ik kan niet tegen mensen die zich gaan moeien met hoe ik het regel, als ik zeg dat het 6 € verzending is dan is het 6€ verzending, ik ga achteraf m'n gat nie verbrande door 3 € uit mennen eigen zak te gaan betalen. En wie zegt dat die 6 €alleen maar is voor zegels.? mss ook doosekes????
ON TOPIC!

Rvl

Legacy Member
20€, de onderstaande games/software ben ik niet echt geinteresseerd in

- Rekenen met de junior detectives (9-12 J)
- Kinderlingo
- 3D binnenhuisarchitectuur 3D
- Flying Colours deluxe tekenpaketje
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan