flirt
Legacy Member
hoi hierbij verkoop ik mijn pc game battlefield 2 met het daartoe bijpassende logitech koptelefoon en joystick!
ik ga voorlopig geen meeneem prijs geven want denk dat mijn prijs misschien (weeral ) iets te hoog zal liggen!
dus laat het bieden maar beginnen en hoop da ik nog een mooie prijs zal ervoor krijgen!
wel bieden exclusief
ik ga voorlopig geen meeneem prijs geven want denk dat mijn prijs misschien (weeral ) iets te hoog zal liggen!
dus laat het bieden maar beginnen en hoop da ik nog een mooie prijs zal ervoor krijgen!
wel bieden exclusief