RushBunny
Legacy Member
Hey,
tijd dat ik deze kaart is verkoop, was er door verbouwing huis nog niet van gekomen .... over verlies van meerwaarde gesproken.
ATI Radeon X850XT PE
http://www.zdnet.be/reviews.cfm?id=43526
Goede kaart, nooit overclockt, 2,5 jaar geleden gekocht maar reeds 1 jaar veilig opgeborgen in de kluis
Bechmarks
http://www23.tomshardware.com/graphics_2006.html?modelx=33&model1=565&model2=606&chart=224
Richtprijs 60€, maar er valt nog over te klappen
Afhaling of verzendingskosten idem
(omgeving noorden A'pen)
Bijgeleverde doos is van Powercolor kaart, maar het is wel degelijk een ATI-kaart zelf.
Shoot
tijd dat ik deze kaart is verkoop, was er door verbouwing huis nog niet van gekomen .... over verlies van meerwaarde gesproken.
ATI Radeon X850XT PE
http://www.zdnet.be/reviews.cfm?id=43526
Goede kaart, nooit overclockt, 2,5 jaar geleden gekocht maar reeds 1 jaar veilig opgeborgen in de kluis

Bechmarks
http://www23.tomshardware.com/graphics_2006.html?modelx=33&model1=565&model2=606&chart=224
Richtprijs 60€, maar er valt nog over te klappen

Afhaling of verzendingskosten idem
(omgeving noorden A'pen)Bijgeleverde doos is van Powercolor kaart, maar het is wel degelijk een ATI-kaart zelf.
Shoot

)