SMa
Legacy Member
Radeon X740 XL
Core : 425MHz
Memory: 450MHz - 128MB - GDDR3
Chip: ATI RV410
Koeler: Arctic ATI Silencer 1 rev2 [met Arctic Silver 5]
indien je meer gegevens wenst moet je het maar vragen
als je wilt krijg je er de originele koeler en scart-ingang bij
(die witte connector op de kaart is om een scart-in/uitgang en S-video in op aan te sluiten)
lijkt me de perfecte kaart voor een media-center
muisstil door de Arctic Silencer
nieuw van juli en geen garantie
is een Medion kaartje
is sinds eind augustus altijd overclockt geweest:
core: 495MHz - mem: 520MHz
kan hoger (als ik het me goed herinner tot +- 510/535), nooit gedaan omdat er tijdens het gamen geen merkbare prestatiewinst was, enkel in 3DMark05 was het te merken
games: bf2 en fear op high, serious sam 2 en Quake IV op 1152*864/high
bij fear 1 setting op medium omdat 256mb geheugen vereist is
Core : 425MHz
Memory: 450MHz - 128MB - GDDR3
Chip: ATI RV410
Koeler: Arctic ATI Silencer 1 rev2 [met Arctic Silver 5]
indien je meer gegevens wenst moet je het maar vragen
als je wilt krijg je er de originele koeler en scart-ingang bij
(die witte connector op de kaart is om een scart-in/uitgang en S-video in op aan te sluiten)
lijkt me de perfecte kaart voor een media-center
muisstil door de Arctic Silencer
nieuw van juli en geen garantie
is een Medion kaartje
is sinds eind augustus altijd overclockt geweest:
core: 495MHz - mem: 520MHz
kan hoger (als ik het me goed herinner tot +- 510/535), nooit gedaan omdat er tijdens het gamen geen merkbare prestatiewinst was, enkel in 3DMark05 was het te merken
games: bf2 en fear op high, serious sam 2 en Quake IV op 1152*864/high
bij fear 1 setting op medium omdat 256mb geheugen vereist is
