Frizzly
Legacy Member
Zoals de titel al doet vermoeden verkoop ik een NIEUWE ASUS A8N SLI Premium (een mobo voor de niet zo snuggeren onder ons).
Ik verkoop hem wegens een zeer late RMA, ik kon niet wachten en besloot dan maar om het moederbord nog eens te kopen. Nu heb ik eindelijk mn RMA gekregen maar nu zit ik nog met dit lekkere nieuwe moederbord...
Nieuwprijs is €165 (bij Tones) en ik verkoop het gloednieuw(nog ingepakt) voor €150 incl. verzendingskosten.
And off we go...
Ik verkoop hem wegens een zeer late RMA, ik kon niet wachten en besloot dan maar om het moederbord nog eens te kopen. Nu heb ik eindelijk mn RMA gekregen maar nu zit ik nog met dit lekkere nieuwe moederbord...
Nieuwprijs is €165 (bij Tones) en ik verkoop het gloednieuw(nog ingepakt) voor €150 incl. verzendingskosten.
And off we go...
(vandaag nog, anders niet meer)
